JKn skrev:Ska webshopen fortsätta ha så dåligt utbud som det är nu och varför går det inte lösa medlemskap på nätet?
schröder skrev:workshop idén låter skitbra !
Om medlemmar ska få rabbat (vilket jag tycker de ska få) så bör ni försöka få till ett betydligt större utbud. Så att folk blir intresserade och därför väljer att skaffa medlemskap. Just nu är det ett väldigt litet utbud av det man ser i JK båset i Hovet, så folk blir inte alls lika intresserade.
Ett större utbud så lockas flera blickar och fler medlemskap säljs, I och med det så får medlemmarna en liten rabbat så då säljs förhoppningsvis mer sovenirer
Kojak skrev:schröder skrev:workshop idén låter skitbra !
Om medlemmar ska få rabbat (vilket jag tycker de ska få) så bör ni försöka få till ett betydligt större utbud. Så att folk blir intresserade och därför väljer att skaffa medlemskap. Just nu är det ett väldigt litet utbud av det man ser i JK båset i Hovet, så folk blir inte alls lika intresserade.
Ett större utbud så lockas flera blickar och fler medlemskap säljs, I och med det så får medlemmarna en liten rabbat så då säljs förhoppningsvis mer sovenirer
Jag tycker att du, och ni andra som kommenterat, är helt inne på den linje vi siktar in oss på.
Anledningen till det dåliga utbudet av souvenirer på Hovet är enkel: Vi har inte haft möjlighet att ta in så mycket nytt. Förhoppningsvis ändrar vi på det även om det är en liten resa att gå för att få in ett större utbud av nya souvenirer.
Men tröjor ska kombineras med mössor, halsdukar och flaggor.
Kul att ni är intresserade av en workshop! Hoppas vi kan få till en sådan då också. :)
Kebabsås? skrev:Jag undrar jag när medlemskortet kommer på posten?
Tecknade i början på januari. 18:e februari hade det inte kommit och fick då som svar att det skulle dimpa ner inom två veckor. Nu är det 7:e mars och fortfarande inget medlemskort.
Och ja, har sedan länge dragit iväg ett mejl till medlem@jarnkaminerna.se.
Tycker det är förbannat dåligt skött.
Jens skrev:Bara jag som saknar "FFF - HTB" kalsongerna? En klassiker som, enligt mig, borde komma tillbaka i ny tappning!
Kojak skrev:På lördag kommer vi lansera en ny tröja!
Jag tror den kommer att sälja bra så var ute i god tid. Det finns 100 exempel av den.
Kojak skrev:På lördag kommer vi lansera en ny tröja!
Jag tror den kommer att sälja bra så var ute i god tid. Det finns 100 exempel av den.
The Escapist skrev:Kojak skrev:På lördag kommer vi lansera en ny tröja!
Den finns alltså till försäljning på lördag i souvenir-båset?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster