Rallydjurgårn skrev:Har en förslag på ny ramsa: "OOOOH RALLY RALLY djurågårn HO djurgårn HA!" Sen vidare
martin88 skrev:Rallydjurgårn skrev:Har en förslag på ny ramsa: "OOOOH RALLY RALLY djurågårn HO djurgårn HA!" Sen vidare
Varför gör du det här inlägget i biljettråden? Jag förstår inte heller vad det ska vara för melodi. En snabb sökning på "Rally rally song" på tuben gav följande relevanta träff, men jag förstår inte riktigt hur texten ska passa in i låten...
Skulle iofs bli jävligt fett om man fick ihop någon bra sång till den här melodin. Jävla bra gung.
SthlmKHK skrev:martin88 skrev:Rallydjurgårn skrev:Har en förslag på ny ramsa: "OOOOH RALLY RALLY djurågårn HO djurgårn HA!" Sen vidare
Varför gör du det här inlägget i biljettråden? Jag förstår inte heller vad det ska vara för melodi. En snabb sökning på "Rally rally song" på tuben gav följande relevanta träff, men jag förstår inte riktigt hur texten ska passa in i låten...
Skulle iofs bli jävligt fett om man fick ihop någon bra sång till den här melodin. Jävla bra gung.
Troligtvis troll. Skrivit ett inlägg och heter "Rallydjurgårn" låter inte speciellt seriöst i mina ögon. Speciellt inte när man ger ett förslag som låter helt obegripligt.
martin88 skrev:SthlmKHK skrev:martin88 skrev:Rallydjurgårn skrev:Har en förslag på ny ramsa: "OOOOH RALLY RALLY djurågårn HO djurgårn HA!" Sen vidare
Troligtvis troll. Skrivit ett inlägg och heter "Rallydjurgårn" låter inte speciellt seriöst i mina ögon. Speciellt inte när man ger ett förslag som låter helt obegripligt.
Självklart var jag extremt seriös i mitt svar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster