Över 3800 medlemmar i JK – så här förnyar du ditt medlemskap!

Dela gärna!

När 2022 skulle sammanfattas kunde vi konstatera att JK slog medlemsrekord återigen och för första gången tog vi oss över 6500 medlemmar, det landade till slut på 6550 medlemmar.

Vid nyår var vi en bit över 3000 medlemmar för 2023, den bästa siffran någonsin så tidigt. Nu är vi uppe i 3800 medlemmar och vi tar sikte på att nå 7000 medlemmar i år för första gången någonsin!

Det går snabbt, det kostar bara 150 kronor (160 kronor inklusive serviceavgift) och du gör dig själv och alla Djurgårdare en tjänst!

FÖRNYA DIREKT MED KORTBETALNING VIA MINA SIDOR – KLICKA HÄR

Hur förnyar du?

  • Leta efter ”Påminnelse från Järnkaminerna” i din mejl! Den skickades ut 23-24 januari. Denna kan betalas precis som en vanlig faktura eller räkning. Om du betala via internetbank kommer du kunna välja att nästa år få avin som en e-faktura.
  • Välj JK-medlemskap som tillägg när du köper säsongskort hos DIF Fotboll. Där kan du även skänka minst 100 kronor till Reseklubben!
  • Ni som redan ifjol valde e-faktura har fått upp denna direkt i er internetbank.
  • Du kan logga in på ”Mina sidor” och betala ditt medlemskap med kort där under fliken ”Ekonomi”.

Om du inte har fått någon inbetalningsavi via mejlen – kontakta oss via [email protected].

OBS! Barn födda 2011 eller senare kommer att betala en barnavgift på 50 kronor plus serviceavgift. Om du fått en fullpris-avi i ditt barns namn – kontakta oss!

Var du inte medlem 2022?

Du är förlåten! Fixa ditt medlemskap för 2023 här!

Viktigt: Förnya via nätet!

Mejlutskicken till alla medlemmar är betydligt billigare för oss att genomföra än att skicka ut fakturor via pappersutskick. Därför uppmanar vi alla att så snart som mejlet trillar in förnya direkt där eller via ”Mina sidor”. Då sparar vi pengar som vi kan lägga på betydligt roligare saker direkt under 2023.

Dela gärna denna bilden i dina sociala medier när du blivit medlem: