Wille1891 skrev:Jag antar att ni kommer att sälja stickers på Elfsborg hemma va? Men vart och när? :)
Stockholm_DIF skrev:Hur blir det med hockeyn igår? Fortfarande dött mellan er och DIFhockey? Orkar fan inte med ett läktarår till med någon jävla halvfet white trash som står och visar halva magen som ska "leda" våra supportrar. Ni är jävligt saknade på hovet.
Pang skrev:Stockholm_DIF skrev:Hur blir det med hockeyn igår? Fortfarande dött mellan er och DIFhockey? Orkar fan inte med ett läktarår till med någon jävla halvfet white trash som står och visar halva magen som ska "leda" våra supportrar. Ni är jävligt saknade på hovet.
Hockeyn igår har jag svårt att uttala mig om, vet inte vilken match du menar.
Inget speciellt har hänt, DIFhockey försöker hitta lösningar runt de stora problemen istället för att verkligen lösa problemen.
Pang skrev:Stockholm_DIF skrev:Hur blir det med hockeyn igår? Fortfarande dött mellan er och DIFhockey? Orkar fan inte med ett läktarår till med någon jävla halvfet white trash som står och visar halva magen som ska "leda" våra supportrar. Ni är jävligt saknade på hovet.
Inget speciellt har hänt, DIFhockey försöker hitta lösningar runt de stora problemen istället för att verkligen lösa problemen.
Zephyrox skrev:Pang skrev:Stockholm_DIF skrev:Hur blir det med hockeyn igår? Fortfarande dött mellan er och DIFhockey? Orkar fan inte med ett läktarår till med någon jävla halvfet white trash som står och visar halva magen som ska "leda" våra supportrar. Ni är jävligt saknade på hovet.
För oss som inte är jätteinsatta, vad skulle DIFhockey behöva göra för att UCS ska komma tillbaka.
EVK skrev:Pang skrev:Stockholm_DIF skrev:Hur blir det med hockeyn igår? Fortfarande dött mellan er och DIFhockey? Orkar fan inte med ett läktarår till med någon jävla halvfet white trash som står och visar halva magen som ska "leda" våra supportrar. Ni är jävligt saknade på hovet.
Tror att han menar "i år" och inte "igår". Förövrigt instämmer jag.
Pang skrev:EVK skrev:Pang skrev:Stockholm_DIF skrev:Hur blir det med hockeyn igår? Fortfarande dött mellan er och DIFhockey? Orkar fan inte med ett läktarår till med någon jävla halvfet white trash som står och visar halva magen som ska "leda" våra supportrar. Ni är jävligt saknade på hovet.
Tror att han menar "i år" och inte "igår". Förövrigt instämmer jag.
Jag förstod det. Ibland är det svårt att vara ironisk på internet.
Luro skrev:Zephyrox skrev:Finns det någon dialog med DIFHockey, vill dom (eller åtminstånde låtsas vilja) lösa situationen eller är det helt dött?
Man skulle kunna säga att det är rätt dött just nu.
Tha_Blue_saint skrev:Luro skrev:Zephyrox skrev:Finns det någon dialog med DIFHockey, vill dom (eller åtminstånde låtsas vilja) lösa situationen eller är det helt dött?
Man skulle kunna säga att det är rätt dött just nu.
Fy fan. Det här är verkligen så sjukt dåligt skött av DIF hockey. Gud vad jag skäms.
Wille1891 skrev:Kommer ni att finnas på plats på DIF dagen idag? Och om nu ni är där kommer man kunna köpa stickers av er? :)
piotor skrev:Wille1891 skrev:Kommer ni att finnas på plats på DIF dagen idag? Och om nu ni är där kommer man kunna köpa stickers av er? :)
Nu är ju det här svaret helt meningslöst eftersom DIF-dagen har varit, men vi var upptagna hela dagen med derbyfix. Nästa tillfälle blir helt enkelt i Malmö eller mot Åtvidaberg!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster