Över 2000 har blivit medlem i JK för 2019 – bli medlem du också!

Dela gärna!

Att medlemskapet i Järnkaminerna är viktigt vet fler än 5000 av er, eftersom 5263 blev medlemmar 2018. Men vi behöver fortfarande få upp medlemsantalet snabbt redan innan nyår för att kunna planera ordentligt inför kommande år och kunna göra de satsningar som vi vill göra.

I slutet av januari förra året var vi 2100 medlemmar och det vill vi givetvis krossa i år! På onsdagen var vi redan uppe i 2004 medlemmar!

Har du inte förnyat ditt medlemskap än så gör det NU! Det går snabbt, det kostar bara 150 kronor (160 kronor inklusive serviceavgift) och du gör dig själv och alla Djurgårdare en tjänst!

FÖRNYA DIREKT MED KORTBETALNING VIA MINA SIDOR – KLICKA HÄR

Var du inte medlem 2018?

Du är förlåten! Fixa ditt medlemskap för 2019 här!

Hur förnyar du?

  • Leta efter ”Epost-avi från Järnkaminerna” i din mejl! Denna kan betalas precis som en vanlig faktura eller räkning. OBS! Denna hade förfallodatum 2018-12-31 men kan fortfarande betalas! Om du betalar via internetbank kommer du kunna välja att nästa år få avin som en e-faktura.
  • Välj JK-medlemskap som tillägg när du köper säsongskort hos DIF Fotboll. Där kan du även skänka minst 100 kronor till Reseklubben!
  • Ni som redan ifjol valde e-faktura kommer att få upp denna direkt i er internetbank.
  • Du kan logga in på ”Mina sidor” och betala ditt medlemskap med kort där under fliken ”Ekonomi”.

Om du inte har fått någon inbetalningsavi via mejlen innan fredagen den 16 november – kontakta oss via [email protected].

OBS! Barn födda 2007 eller senare kommer att betala en barnavgift på 50 kronor plus serviceavgift. Om du fått en fullpris-avi i ditt barns namn – kontakta oss!

Viktigt: Förnya via nätet!

Mejlutskicken till alla medlemmar är betydligt billigare för oss att genomföra än att skicka ut fakturor via pappersutskick. Därför uppmanar vi alla att så snart som mejlet trillar in förnya direkt där eller via ”Mina sidor”. Då sparar vi pengar som vi kan lägga på betydligt roligare saker direkt under 2019.