Det finns platser kvar på Göteborgståget – boka nu!

Dela gärna!

Nästa match i Allsvenskan är borta mot Göteborg, efter landslagsuppehållet. Måndagen den 11 september spelas matchen och JK ordnar som bekant tåg och misströsta inte – det finns platser kvar!

Nu när alla precis fått lön – vad passar då bättre än att lägga pengarna på en tågresa? Det återstår just nu endast runt 50 platser på tåget!

För medlemmar kostar resan 650 kronor och betalas via “Mina sidor”. För icke-medlemmar kostar resan 810 kronor men då ingår ett medlemskap i Järnkaminerna.

MEDLEMMAR BOKAR HÄR (Mina sidor)

ICKE-MEDLEMMAR BOKAR HÄR

TÅGNAMN KLART

Tåget till Göteborg har fått namnet Blue Monday Groovy Train, och skyltarna kommer se ut så här:

VIKTIG INFO

Så loggar du in på bokningssidan

Har du aldrig loggat in på Mina sidor, där alla bokningar görs? Klicka här! Välj sedan “Glöm lösenord” och fyll i din mejladress. Stöter du på några problem – mejla till [email protected].

Under 18?

Till denna resa kommer personer under 18 år att få resa med. Ska man göra detta krävs det dock att man antingen reser i målsmans sällskap eller sitter i den av oss märkta U18-vagnen i tåget. Välj Under 18-alternativet vid bokningen om du är under 18 år.

Endast hem

Du kan välja att bara åka med tåget hem, det kostar som en vanlig resa men du väljer alternativet “Endast hem” vid bokning.

Tidtabell

På grund av problem hos SJ och Trafikverket dröjer tidtabellen. Räkna dock med avresa ungefär 11-13 från Stockholms Central.

Matchbiljett

Ingår INTE i priset – håll utkik i våra och DIF:s kanaler för information.