Logga in på www.dif.se

Här diskuterar vi Djurgårdens övriga föreningar

Logga in på www.dif.se

Inläggav djdave » 24 apr 2012, 15:47

Visste inte riktigt vart jag skulle skriva det här, och det känns lite onödigt att starta en ny tråd. Men finns det någon vänlig själ som kan förklara för mig hur man loggar in på dif.se om man t.ex. vill kommentera nyhter som släpps där?
Om jag väljer logga in eller registrera dig och sen tar exempelvis Facebook så händer inget, samma sak om jag väljer OpenID. Rutan som öppnas ligger sen kvar och jag kan inte stänga ner den utan får då gå ifrån www.dif.se och sen gå tillbaka igen.

Jag har mejlat till Djurgården för över tre veckor sedan med denna och en fråga till, men jag har inte fått något svar (vilket jag tycker är dåligt).
Sharbel Touma är en Martin Hansson och vice versa.
Användarvisningsbild
djdave
Bänken

Re: Logga in på www.dif.se

Inläggav Tordmule » 24 apr 2012, 15:48

djdave skrev:Visste inte riktigt vart jag skulle skriva det här, och det känns lite onödigt att starta en ny tråd. Men finns det någon vänlig själ som kan förklara för mig hur man loggar in på dif.se om man t.ex. vill kommentera nyhter som släpps där?
Om jag väljer logga in eller registrera dig och sen tar exempelvis Facebook så händer inget, samma sak om jag väljer OpenID. Rutan som öppnas ligger sen kvar och jag kan inte stänga ner den utan får då gå ifrån http://www.dif.se och sen gå tillbaka igen.

Jag har mejlat till Djurgården för över tre veckor sedan med denna och en fråga till, men jag har inte fått något svar (vilket jag tycker är dåligt).

Testa en annan browser?
Tordmule
Moderator

Re: Logga in på www.dif.se

Inläggav djdave » 25 apr 2012, 08:34

Tordmule skrev:
djdave skrev:Visste inte riktigt vart jag skulle skriva det här, och det känns lite onödigt att starta en ny tråd. Men finns det någon vänlig själ som kan förklara för mig hur man loggar in på dif.se om man t.ex. vill kommentera nyhter som släpps där?
Om jag väljer logga in eller registrera dig och sen tar exempelvis Facebook så händer inget, samma sak om jag väljer OpenID. Rutan som öppnas ligger sen kvar och jag kan inte stänga ner den utan får då gå ifrån http://www.dif.se och sen gå tillbaka igen.

Testa en annan browser?

Tack för tipset, men det är främst på jobbet som jag är inne på Djurgårdens hemsida, och här varken får eller kan jag installera någon ny browser. Hm, får prova hemma istället. Men jag tycker samtidigt att det är skumt om det inte skulle fungera med Explorer som ändå är den vanligaste browsern.
Sharbel Touma är en Martin Hansson och vice versa.
Användarvisningsbild
djdave
Bänken

Återgå till DIF övrigt