Bussbokning till Frölunda borta

Dela gärna!

Tåget börjar fyllas på, och för de som inte har åldern inne eller av andar skäl vill åka buss öppnar vi nu bokningen även där.

Nu har vi även lagt upp bussresan i vårt nya medlemsbokningssystem till bortamatchen mot Frölunda lördag den 30 januari.

Resan kostar endast 350 kronor och precis som till tåget så måste du bli medlem i Järnkaminerna först, sen kan du boka in dig på resan under ”Mina sidor”. Självklart kan du även anmäla dig på hemmamatchen mot Växjö nu på lördag, men du måste lösa medlemskapet samtidigt. Medlemskap i Järnkaminerna kostar 150 kronor (plus en serviceavgift på 10 kronor om du köper via nätet).

Värt att notera att tågresan bara är öppen för folk över 18 år då tåget har fullständiga alkoholrättigheter så har du inte åldern inne är det här ett perfekt alternativ.

Lös medlemskap, häng med på årets första roliga hockeyresa och sjung fram 125-åringen till 3 poäng.

Så här går du till väga för att boka medlemskap och resor på nätet:

1. Har du fått ett mejl från Föreningshuset?

Där fick du i så fall en betalningsavi som du kan betala för att bli medlem i JK 2016. Med i mejlet finns också inloggning till ”Mina sidor” – det är där du bokar tågresa!

2. Har du inte fått något mejl?

Det gör inget, du kan bli medlem i JK här: https://forening.foreningshuset.se/jarnkaminerna/b…

För att sedan få inloggningsuppgifter: gå in här och välj ”inget lösenord?” och fyll i din mejladress som du angav när du blev medlem.

Logga in på ”Mina sidor” och boka resan under ”Evenemang”.

3. Har du inte varit medlem i JK tidigare?

Det är lugnt! Följ bara instruktionerna i punkt 2 här ovan.

TÅGET

Mer information om tågresan hittar du här.

MATCHBILJETTER

Vi jobbar på att få igång försäljningen av matchbiljetter till Scandinavium och på att få fram en exakt storlek på vår sektion. Det kommer dock att finnas biljetter så det räcker till ett större antal än JK:s samlade resenärer.

OBS! Matchbiljett ingår INTE i priset för resan. Alla får fixa sin egen biljett till matchen.

Håll utkik på hemsidan för den senaste informationen!

Skärmavbild 2015-12-09 kl. 18.05.28