Bli medlem och boka Frölundatåget – så här gör du!

Dela gärna!

Under lördagen kommer cirka 6000 nuvarande och före detta JK-medlemmar få ett mejl från Föreningshuset och Järnkaminerna. Det här ska du göra med det.

I mejlutskicket som skickas ut under lördagen kommer det finnas med en e-postavi för ditt medlemskap i Järnkaminerna. Om du betalar den via din internetbank, precis som vilken faktura/räkning som helst, är du medlem i Järnkaminerna 2016 och kommer att få ditt medlemskort hemskickat.

OBS! På e-postavin står det att medlemskapet kostar 160 kronor. Detta är inklusive en serviceavgift på 10 kronor, något som tyvärr inte framgår på avin. Detta beror på ett misstag i administrationen och är korrigerat på nätet samt på kommande avier.

I mejlet som skickas ut från vår nya leverantör Föreningshuset finns även inloggning till något som kallas ”Mina sidor”. Det är här du som är medlem kommer att boka resor och andra JK-evenemang. Här följer en guide till hur detta går till.

1. Logga in med uppgifterna du fick på mejlen

minasidor0

2. Du kan ändra lösenord genom att gå in på ”inloggningsuppgifter”

minasidor3

3. Kontrollera under ”Uppgifter” så att din adress, ditt telefonnummer m.m. stämmer. Komplettera gärna uppgifter som saknas!

minasidor1

BOKNING AV RESOR

All bokning av resor och andra evenemang sker på ”Mina sidor” under ”Evenemang”. Det är här du kan boka plats på tåget till Frölunda borta den 30 januari.

minasidor2

HAR DU INTE FÅTT NÅGOT MEJL?

Om du inte fått mejlet innan 21.00 på lördagen eller om du inte varit medlem i JK de senaste åren kan du enkelt bli medlem ändå. Även på detta sätt får du medlemskortet hemskickat via vår leverantör.

OBS! Resebokningen sker fortfarande via “Mina sidor”. För att få inloggningsuppgifter – gå in här och välj ”inget lösenord?” och fyll i din mejladress som du angav när du blev medlem:

Skärmavbild 2015-12-01 kl. 11.11.44

KLICKA HÄR FÖR ATT BLI MEDLEM

Glöm inte att ange eventuell läktargruppering. Detta gäller en handfull grupperingar som är informerade på förhand. Övriga medlemmar kan lämna detta fält tomt.

Välkommen som medlem i Järnkaminerna 2016!