Uppsala skrev:Jag är ledsen men jag tycker fan inte att det är några väl redigerade filmer som läggs upp. Jag hoppas DVDn blir annorlunda för 2 timmar flaggvift tror jag inte ens Albin tycker är kul. Filma på puben, filma runt och omkring arenan, på bussen, fula snutar, fulla supportrar vad fan som helst. Läktarkulturen innehåller så mycket mer en flaggvift och sång, få med det! Få en att längta tillbaka till matchen. För som det är nu så varje match likadan. Ser ingen skillnad på de olika klippen helt ärligt.
http://www.youtube.com/watch?v=XJHI96SgCKs - Otroligt jävla väl redigerad film, trotts att det är bajen. Det är nånting sånt jag vill ha.
Uppsala skrev:Jag är ledsen men jag tycker fan inte att det är några väl redigerade filmer som läggs upp. Jag hoppas DVDn blir annorlunda för 2 timmar flaggvift tror jag inte ens Albin tycker är kul. Filma på puben, filma runt och omkring arenan, på bussen, fula snutar, fulla supportrar vad fan som helst. Läktarkulturen innehåller så mycket mer en flaggvift och sång, få med det! Få en att längta tillbaka till matchen. För som det är nu så varje match likadan. Ser ingen skillnad på de olika klippen helt ärligt.
http://www.youtube.com/watch?v=XJHI96SgCKs - Otroligt jävla väl redigerad film, trotts att det är bajen. Det är nånting sånt jag vill ha.
The Escapist skrev:Angående kanalen tycker jag det är roligare att få upp någonting, om så bara 1 min, än att inte ha någonting alls. I år har vi ju även fått upp filmer innan det funnits några bilder på varken JK eller UCS sida så då har det ju även funnits ett visst "nyhetsvärde".
piotor skrev:ÄNTLIGEN kommer man kunna köpa dvdn Sofialäktaren 2010 imorgon. 100 kr, säljs i anslutning till bortasektionen av UCS.
Anderssonss skrev:piotor skrev:ÄNTLIGEN kommer man kunna köpa dvdn Sofialäktaren 2010 imorgon. 100 kr, säljs i anslutning till bortasektionen av UCS.
Hur många exemplar sålde ni?
Kamala skrev:Hur går det med att få upp videos från Halmstad- och Geflematchen?
För övrigt kollade jag igenom filmen idag, helt okej var den. Skulle gärna se lite filmklipp från t.ex. bussar till bortamatcher och pubsamlingar osv också. Kanske något för 2011 års film? Sedan var det ju ett rätt bedrövligt läktarår förra året men tycker ändå ni lyckades få med alla godbitar på ett bra sett.
The Escapist skrev:
Äntligen film från Halmstad uppe efter strul med Youtube.
T_DIF skrev:förde över pengar för 3-4 dar sen och mailade samma dag och fråga ca hur lång tid det skulle ta innan man fick hem DVDn men fick aldrig nått svar så testar här, ca hur lång tid kommer det ta? :)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster