UnicoGrandeAmore skrev:Verkar vara lite problem med webshopen. Blev "The page cannot be found" efter att jag betalat resan till Gävle. Har därför inte heller fått någon bekräftelse till min mail. Pengar har dock dragits. Vet att minst tre polare till har haft samma problem.
eric1891 skrev:Kan ni fixa så dom som är under 18 också får boka resor ?!
eric1891 skrev:eric1891 skrev:Kan ni fixa så dom som är under 18 också får boka resor ?!
DIF_JNZ skrev:När kommer egentligen webbshopen att fyllas? Känns som man alltid får "inom kort" som svar.
Gussman skrev:När jag ska bli medlem i JK 2011 här på webshopen och fyllt i betalninge och allt betalar med kort så kommer detta fel meddelandet upp.
"Betalningen har minskat med felkod: 4103
Betalingen blev afvist. Det kan eventuelt skyldes du har tastet forkerte oplysninger. Pr�v igen, og hvis fejlen bliver ved med at opst� skal du kontakte forretningen"
Hur ska jag göra, betalar med maestro och det står att det ska fungera med maestro.
cheers skrev:Hur löser man medlemskap på webshoppen? Har försökt men verkar ju ej gå.. Går inte att lägga i medlemskapet i varukorgen och gå vidare till betalning...
DIF94 skrev:Jag har en polare som köpte medlemskap och biljetter till Järnkamiernas dag den 6 januari för några veckor sedan på julmarknaden på Sergelstorg, och medlemskortet har inte komit än. Kommer han missa matchen den 6 januari pga av att kortet inte kommer?
cheers skrev:försökte mede det . fungerade inte då . men helt plötsligt dök knappen upp.. Pengarna drogs från mitt konto men har inte fått någon bekräftelse.. Inte heller något svar från webbshoppen?? Verkar funka sådär ..
Behöver det idag ska hämta ut biljetterna innan matchen ikväll
Skärpning, så här får inte ett inlägg se ut /Mod
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst