Jay skrev:Jag kommer tyvärr att missa de två sista matcherna på Stadion och säljer därför dessa två klackbiljetter.
Elfsborg 24/10
Halmstad 7/11
200 spänn för båda. Hämtas upp innan lördag i centrala Stockholm.
PMa!
eliaus skrev:Söker en biljett till DIF-Halmstad. 0700909169. Skicka sms eller ring om ni har en biljett att sälja,
alx skrev:Har en fråga ang säsongsbiljetter.. Har precis insett att min ekonomi kommer att vara katastrofalt usel de kommande månaderna. Brukar det finnas säsongsbiljetter i mitten på Mars, eller brukar de vara slut då? Pratar om klacken.
Aldrig tänkt på det här innan då jag har köpt när de har släppts förut.
128 skrev:Hur många säsongsbiljetter har vi blivit tildelade?
Rufus skrev:När släpps biljetterna till premiären mot AIK? Förut stod det i januari på dif.se, men nu har de ändrat til februari! Är det någon som vet något mer specifikt datum?
Rufus skrev:När släpps biljetterna till premiären mot AIK? Förut stod det i januari på dif.se, men nu har de ändrat til februari! Är det någon som vet något mer specifikt datum?
Rufus skrev:Är detg någon som vet hur många procent av biljettintäkterna på derbyt i april som går till DIF? Är det bara Norra som inte går till oss eller?
Rufus skrev:Är detg någon som vet hur många procent av biljettintäkterna på derbyt i april som går till DIF? Är det bara Norra som inte går till oss eller?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster