VinniePaz skrev:Här är dom jag och några polare snickrat ihop. Första gången vi målar och syr flaggor vilket även syns...
Åsikter eller så innan man drar med dom upp på läktaren?
Zetterman skrev:VinniePaz skrev:Här är dom jag och några polare snickrat ihop. Första gången vi målar och syr flaggor vilket även syns...
You and Jare..?
Den längst upp till vänster och SFGD var riktigt snygga, bra jobbat!
Hjelm skrev:Någon som har nå tips på vart man billigast (men ändå kvalité) kan få tag på tyg och pvc stänger?
Tooga skrev:Det är ganska lite jobb som behövs. Hitta ett motiv, skriv ut det på OH-papper, lägg det på en OH-apparat, rita av motivet på tyget. Har du projektor är det ju än bättre. Men det är verkligen inte svårt. Vitt bomullstyg rekommenderas. Går att göra det mesta av det, och tyg finns lite överallt. VP-rör finns bl.a. på Clas Ohson; 12 kr för två meter vilket är mer än nog.
Vill man inte göra något avancerat som inte gjorts tidigare är det bara att rita skölden. Den går hem överallt.
Hoppas att för en gångs skull se lite konsekvens i och med JKs uppmaning. Vill man inte måla är en viftflagga ett fullgott alternativ. Lätta tyger typ fodertyg rekommenderas då det blir väldigt tungt med bomullstyg.
JL. skrev:En flagga klar till nästa helg!
VinniePaz skrev:http://img413.imageshack.us/img413/1532/p3057819.jpg
Här är dom jag och några polare snickrat ihop. Första gången vi målar och syr flaggor vilket även syns...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst