Sofialäktarens videokanal

Diskussioner om det som sker på läktaren

Re: Sofialäktaren - UCS och Fabrikens videokanal

Inläggav doktorn » 09 apr 2012, 17:37

The Escapist skrev:

Där har ni :)

Mys! Snabbt jobbat också! Synd att ni inte fick med när Emil körde Kamala Vesta.
doktorn
Spelarrådet

Inläggav sebrut » 09 apr 2012, 18:29

The Escapist skrev:

Där har ni :)

Grymt!
Vi är bäst i stan
sebrut
Juniorerna

Inläggav FrazeeR » 07 sep 2012, 14:49

Är det verkligen så att ni inte ladda upp klipp på Sofialäktaren från alla stormatcher pga att det är för dålig stämning? Folk har surrat om det och det känns lite så oxå...
FrazeeR
Reservlaget

Inläggav lurv » 07 sep 2012, 14:59

FrazeeR skrev:Är det verkligen så att ni inte ladda upp klipp på Sofialäktaren från alla stormatcher pga att det är för dålig stämning? Folk har surrat om det och det känns lite så oxå...

Vad menar du med stormatcher? Nästan alla inlägg jag har sett dig skriva så klagar du ofta på stämningen på läktaren. Verkar som att du "betygsätter" läktarinsatsen från TV-apparaten, som är helt fel att göra, men jag kan ju ha fel.
Användarvisningsbild
lurv
Rekommenderad forumit

Inläggav The Escapist » 07 sep 2012, 15:14

FrazeeR skrev:Är det verkligen så att ni inte ladda upp klipp på Sofialäktaren från alla stormatcher pga att det är för dålig stämning? Folk har surrat om det och det känns lite så oxå...

Nej det stämmer inte. Det finns material från samtliga matcher men eftersom huvudfokus ligger på DVD:n läggs mestadels av tiden på produktionen av den. Det gör tyvärr youtube-kanalen till klar prio 2 och en del matcher hinns helt enkelt inte med. Mitt mål är att få upp samtliga matcher efter säsongen när dvdn är helt färdigproducerad.
Jag har slutat fråga och undra varför, jag får inga svar, man lever tills man dör, lagom dos av glädje, lagom dos av gråt, däremellan leda man aldrig kommer åt.
Användarvisningsbild
The Escapist
Moderator

Inläggav UnicoGrandeAmore » 07 sep 2012, 16:47

Mig veterligen finns det klipp uppe från alla stormatcher. Vilka är det du saknar?

Btw, är det kul att sitta i Finland och klaga på precis allting som har med Djurgårdens supporterkultur att göra?
UnicoGrandeAmore
Rekommenderad forumit

Inläggav Underdog » 07 sep 2012, 19:46

Har för mig att frågan dykt upp vid tidigare tillfällen. Men finns det i någon planering att filma mer från krogsamlingar och buss/tågresor till bortamatcher t.ex?

Visst att huvudfokus ska ligga på läktarklippen, men samtidigt är oftast resan dit minst lika rolig som själva matchen är.
Blåljus och siren har blivit ett blågult problem
Användarvisningsbild
Underdog
Rekommenderad forumit

Inläggav Ikaros » 07 sep 2012, 21:40

Underdog skrev:Har för mig att frågan dykt upp vid tidigare tillfällen. Men finns det i någon planering att filma mer från krogsamlingar och buss/tågresor till bortamatcher t.ex?

Visst att huvudfokus ska ligga på läktarklippen, men samtidigt är oftast resan dit minst lika rolig som själva matchen är.

Denna frågan har varit uppe förut och jag vill minnas att dom behåller allt runt omkring till dvden som dom släpper i slutet av säsongen. rätta mig om jag har fel.
Ikaros
Reservlaget

Inläggav Underdog » 07 sep 2012, 22:06

Ikaros skrev:
Underdog skrev:Har för mig att frågan dykt upp vid tidigare tillfällen. Men finns det i någon planering att filma mer från krogsamlingar och buss/tågresor till bortamatcher t.ex?

Denna frågan har varit uppe förut och jag vill minnas att dom behåller allt runt omkring till dvden som dom släpper i slutet av säsongen. rätta mig om jag har fel.

Var det inte prat om det till förra årets DVD också? Kanske jag som minns fel angående vilken DVD men tyckte någon, precis som du nämner, sa att det skulle köras lite mer buss/krogklipp på 2011 års DVD. Men kanske var 2012 års dom pratade om?

Nåja, någon med insikt kanske kan leverera ett svar så jag slipper ligga sömnlös över just denna fråga.
Blåljus och siren har blivit ett blågult problem
Användarvisningsbild
Underdog
Rekommenderad forumit

Inläggav honkan » 07 sep 2012, 23:30

Tycker du gör inget annat än gnäller. Är du råtta egentligen eller? Man kan ju undra...
honkan
Reservlaget

Inläggav Tha_Blue_saint » 08 sep 2012, 01:46

honkan skrev:

Tycker du gör inget annat än gnäller. Är du råtta egentligen eller? Man kan ju undra...

Killen är ett troll ignorera honom.
Användarvisningsbild
Tha_Blue_saint
Rekommenderad forumit

Inläggav piotor » 30 okt 2012, 14:40

Innan matchen imorn på Östra kommer vi visa trailern inför släppet av DVDn Sofialäktaren 2012. Samtidigt släpper vi plåtar till releasefesten av årets dvd som kommer att gå av stapeln 15/12. Det funkar också att köpa biljett till festen i halvtid vid UCS-bordet. Priset är samma som förra året, 100 kr för bara festen, 150 kr för fest+dvd. Stöd UCS och Fabriken och ha en kul Djurgårdskväll!
piotor
Moderator

Inläggav The Escapist » 06 nov 2012, 20:13

Årets trailer.

Releasefest 15/12!
Plåtar till Releasefesten av årets DVD kommer att gå att köpa på samtliga hemmamatcher i hockeyn eller via mail. Du skickar ett mail till ultracaossthlm@gmail.com där du uppger namn, adress och telefonnummer. Biljetterna kommer sedan skickas ut till angiven adress. Sista datum för mail är 5 december! Info om enbart DVD-köp kommer efter Releasefesten.
Priserna är samma som förra året, 100 kr för bara festen, 150 kr för fest+DVD. Stöd UCS och Fabriken och ha en kul Djurgårdskväll!
Jag har slutat fråga och undra varför, jag får inga svar, man lever tills man dör, lagom dos av glädje, lagom dos av gråt, däremellan leda man aldrig kommer åt.
Användarvisningsbild
The Escapist
Moderator

Inläggav UnicoGrandeAmore » 06 nov 2012, 21:07

Sjukt bra! Sprid gärna videon om ni känner för det. Viktigast av allt, kom på festen!
UnicoGrandeAmore
Rekommenderad forumit

Inläggav alltid_oavsett » 06 nov 2012, 21:09

Fy fan vad tung! Härliga UCS, Fabriken, JK, DFG, DY och alla andra! Tillsammans är vi Sofialäktaren. Ses 2013
alltid_oavsett
Spelarrådet

Inläggav Raevjaeveln » 06 nov 2012, 21:19

Riktigt bra! Hyll som fan till alla inblandade. Och Escapisten blir bara bättre och bättre på redigeringen :) Skön fps på slow-mo-klippen. Verkar vara en hel del material utöver läktarklipp i år också, gillas skarpt. Jävligt kul att veta att vår supporterkultur dokumenteras allt mer, just tack vare er. Givet köp!

Tillsammans gör vi nästa säsong ännu bättre!
Raevjaeveln
Rekommenderad forumit

Inläggav T_DIF » 06 nov 2012, 21:44

Riktigt bra trailer! Håller med om att det blir bättre med inte enbart läktarklipp utom att det även filmas en hel del utanför arenorna.
T_DIF
Juniorerna

Inläggav Kamala » 06 nov 2012, 21:48

Riktigt jävla fet video. Tack för en grym säsong!
Fotboll på lördagar.
Användarvisningsbild
Kamala
Rekommenderad forumit

Inläggav Socrates » 06 nov 2012, 22:08

Se till att köpa biljett till festen så snart ni kan. Kommer garanterat vara en ljusglimt i vintermörkret. En grym fest med andra aktiva Djurgårdare - kan det bli bättre?
Socrates
Reservlaget

Inläggav Peleri » 06 nov 2012, 22:35

Grymt bra jobbat. Hyll!
Peleri
Rekommenderad forumit

FöregåendeNästa

Återgå till Läktaren