PetterDIF skrev:Skön trailer! Men vad är grejen med Hard Bass egentligen? Är det coolt? Tycker det känns rätt pinsamt, men vad vet jag.
jpx skrev:Har sett en hel del material från DVDn och jag kan redan nu säga att filmen kommer bli ännu bättre än vad trailern utlovar. En fet fest med Djurgårdsfamiljen, dvd och privilegiet att vara bland de allra första som ser den för bara 150:- spänn är ett sjukt bra erbjudande, rekommenderar alla här inne att passa på att köpa biljett innan det är för sent. Det kommer utan tvekan att bli en kväll att minnas samt ett grymt sätt att stilla fotbollsabstinens i vintermörkret!
182 56 skrev:jpx skrev:Har sett en hel del material från DVDn och jag kan redan nu säga att filmen kommer bli ännu bättre än vad trailern utlovar. En fet fest med Djurgårdsfamiljen, dvd och privilegiet att vara bland de allra första som ser den för bara 150:- spänn är ett sjukt bra erbjudande, rekommenderar alla här inne att passa på att köpa biljett innan det är för sent. Det kommer utan tvekan att bli en kväll att minnas samt ett grymt sätt att stilla fotbollsabstinens i vintermörkret!
Känslan som uppstod när kompisen berättade att releasen är samma datum man åker till danmark för att se Noel Gallagher...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster