Eken skrev:Antar att det går att få den sen oavsett vart man bor va ?
Ekarn skrev:För jävla seg trailer. Gjorde mig inte minsta taggad av att köpa filmen. Ska det endast vara filmklipp från tifoarrangemang och läktaren?
piotor skrev:Eken skrev:Antar att det går att få den sen oavsett vart man bor va ?
Ja, om du beställer via nätet så kan du få den hemskickad. Den kommer givetvis att säljas på alla hemmamatcher också.
Ja, det är klipp från Djurgårdens läktare på hemma- och bortaplan. Hoppas att det här blir en återkommande tradition och kul att ha i dvd-samlingen.
Ekarn skrev:Ska det endast vara filmklipp från tifoarrangemang och läktaren?
The Escapist skrev:Ekarn skrev:För jävla seg trailer. Gjorde mig inte minsta taggad av att köpa filmen. Ska det endast vara filmklipp från tifoarrangemang och läktaren?
Ja, det kommer endast vara klipp från läktaren inkl. tifo, tifofix, marscher...
Antar att du gärna vill ha med matchklipp med mål och räddningar och annat? Nu är jag varken UCS eller FBR så kan bara tala för mig själv och tycker faktiskt inte det är Ultras-gruppernas uppgift att tillhandahålla sånt. Det är DIF fotbolls uppgift och vill de släppa en säsongs-dvd så är det upp till DIF fotboll att göra det. Dessutom kostar det en jävla massa att köpa in material från Canal+, TV4, PPV m.fl. Knappast något en grupp på läktaren har råd med.
Vi sköter vårt på läktaren, så sköter de sitt på planen.
Thåie skrev:Bra initiativ, ere klart hur lång den blir och hur kommer betalningen att ske.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst