August_OH skrev:Jag känner att jag vill lyfta Luro's idé om en sofialäktaren fiskehatt!
Skulle inte det kunna vara något?
hade köpt direkt
Luro skrev:Låter ju som att det här kan vara något att ta fram. Kanske till nästa säsong då, är väl kanske inte solhattsväder direkt just nu. Även om det finns tappra själar som fortfarande bär upp dem på läktaren.
Selin skrev:Har en fråga.. om US la ner 2004, varför har deras banderoller hängt kvar långt efter det?
alltid_oavsett skrev:Ungefär hur många personer är ni i UCS? Om man jämför er med dom största i Sverige vart ligger ni då? Om ni nu har någon koll på andra vill säga..
Min uppfattning är väl att vi DIF samlar fler under en gruppering medans många andra har fler lite mindre. Stämmer det? Fast å andra sidan är väl ultras nord, ultra boys, supras malmö, ultras göteborg rätt stora också?
Agart1891 skrev:Eh.. Vad är det jag hör om Pang och tillträdelseförbud? Vad fan är det som händer?!
Selin skrev:Finns det någon klarhet i hur länge han blir borta?
swallat skrev:så löjligt uppenbart vad ni betyder på läktaren när man går på hockeyn nu för tiden, vad fan håller DIF Hockey på med egentligen, det bli ett slut på den här jävla skiten innan föreningen går under helt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst