Matte skrev:Är det en vattenpolo-boll på tradition passion-stickern eller är jag helt ute och cyklar? Undrar också hur ramsan gick som UCS körde mot kalmar? Nånting om schizofreni.
Matte skrev:Är det en vattenpolo-boll på tradition passion-stickern eller är jag helt ute och cyklar? U
Albin skrev:Motivet på klibban är en "old school" fotboll, likt denna:
http://www.abcallaboutchildren.com/imag ... ball-2.jpg
DIFmeister skrev:Men varför "dressar nu då"? De flesta utav er klär er ju som om ni vore med i en huliganfalang, med exempelvis riktigt böjda kepsar som är neddragna så man inte ser ögonen och sneakers, och jag har t.om. sett medlemmar bära Stone island tröjor på vissa matcher. Jag hoppas att du förstår vad jag menar, med tanke på att UN och UB slåss på uppgjord grusplan.
DIFmeister skrev:Men varför "dressar nu då"? De flesta utav er klär er ju som om ni vore med i en huliganfalang, med exempelvis riktigt böjda kepsar som är neddragna så man inte ser ögonen och sneakers, och jag har t.om. sett medlemmar bära Stone island tröjor på vissa matcher. Jag hoppas att du förstår vad jag menar, med tanke på att UN och UB slåss på uppgjord grusplan.
piotor skrev:Gussman skrev:Kommer UCS sälja Mot den moderna fotbollen t-shirten på gais borta?
Anti svff, ja.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst