Tja!
Jag undrar om någon erfaren typ skulle kunna göra en lista med alla klackledare vi har haft, Tim och Ludde är dem jag känner till då jag hör till den "yngre generationen". :)
Wille1891 skrev:Tja!
Jag undrar om någon erfaren typ skulle kunna göra en lista med alla klackledare vi har haft, Tim och Ludde är dem jag känner till då jag hör till den "yngre generationen". :)
Älskade att se honom på derbyna. Han kunde verkligen elda upp klacken!DjurgårdsFanatiker skrev:Martin var fan kung på räcket i klacken! Tungast av klackledare i min mening!
Mint skrev:Pang och Ludde har en del att lära av Martin, kommer väl med åren förhoppningsvis.
The Escapist skrev:Wille1891 skrev:Tja!
Gullö
Paulsgrowe Crew och Vincent Vega
The Fonz
Piotor och Pang
De är de vi har haft mer kontinuerligt även om "gästspel" gjorts av diverse personer genom åren.
Edit: Flyttade tråden till "Läktaren".
Nisse skrev:När jag började följa DIF mer kontinuerligt så har jag för mig att de hette Jon och Tommie, låter det bekant?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster