Nohorv skrev:Klackbiljett till derbyt sökes. Skicka iväg ett PM
jake740 skrev:Om man köper på övre, finns det möjlighet att gå ner till nedre då? Annars söker jag en biljett till nedre.
Vi har nu efter mycket om och men släppt på platser till aktiv sittplats på derbyt. Man kan luras av priset, men gör man enligt nedan kostar de 275 kr/st.
1. Välj antal biljetter
2. Välj Västra premium Aktiv sittplats
3. Välj priset 275 kr
4. Välj E-ticket
5. Betala
terkers skrev:Pga förhinder måste jag med tårar i ögonen sälja mina derbyplåtar. Sektion 212,2 st biljetter, 230 spänn för båda. Obs att det är DIF aktiv sitt, dvs tvång att sjunga med hela matchen.
Någon som av någon anledning inte köpt biljett än som är intresserad kan svara genom pm...
Lampknappen skrev:Tja! Letar febrilt efter 1 plåt till nedre då min kompis är utan. Hör gärna av er om ni mot förmodan inte kan gå!
Tack på förhand!
Shuzz skrev:Söker en matchbiljett för 250:- hojta om någon har nån över eller har fått förhinder!!
J_S skrev:terkers skrev:Pga förhinder måste jag med tårar i ögonen sälja mina derbyplåtar. Sektion 212,2 st biljetter, 230 spänn för båda. Obs att det är DIF aktiv sitt, dvs tvång att sjunga med hela matchen.
Någon som av någon anledning inte köpt biljett än som är intresserad kan svara genom pm...
Du har pm.
dsr skrev:Har en biljett på södra nedre som byts mot övre. PMa!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster