Matchtröja

Här diskuterar vi Djurgården Fotboll

Matchtröja

Inläggav Swenson1891 » 09 maj 2015, 12:14

Hej!

Detta är mitt första inlägg här på forumet. Kände jag att jag var tvungen att höra vad ni tycker efter jag såg FC Portos bortatröja.

Vad har ni för synpunkter på FC Portos bortaställ? Själv tycker jag den ser oerhört läcker ut. Dom diagonala blåränderna ger ytterligare en dimension på tröjan vilket känns internationellt och modernt. Vad tycker ni?

Bild

Hade ni kunnat se Djurgården spela i den här typen av matchtröja? Hittade ingen tråd som handlar om matchtröjor, om det finns så flytta denna posten dit i så fall.

/ Mvh
Swenson1891
Pojklaget

Re: Matchtröja

Inläggav Zargo » 13 maj 2015, 12:34

För min del, absolut inte.
Användarvisningsbild
Zargo
Reservlaget

Inläggav BIBO » 14 maj 2015, 08:51

Tröjan i sig är väl egentligen helt OK men det finns å andra sidan många snygga ställ som inte är DIF.

Liknande tröjor för oss? Aldrig.
Sorgen och glädjen, de vandrar tillsamman,
medgång och motgång här ständigt följs åt.
Användarvisningsbild
BIBO
Moderator

Inläggav JE1891 » 03 feb 2016, 18:23

Om detta nu är tröjan så tycker jag inte direkt att årets matchtröja skiljer sig så mycket från förra årets.
Däremot är kragen borta. Nåja, vi får se hur den ser ut när den sitter på. Kan säkert blir bra.
Bild
JE1891
Pojklaget

Inläggav DjurgårdsFanatiker » 04 feb 2016, 01:00

Vet inte om jag är så på för knapparna, men å andra sidan är dem mörkblåa och syns kanske inte så värst mycket långt ifrån. Något förbättring än förra årets...

JE1891 skrev:Om detta nu är tröjan så tycker jag inte direkt att årets matchtröja skiljer sig så mycket från förra årets.
Däremot är kragen borta. Nåja, vi får se hur den ser ut när den sitter på. Kan säkert blir bra.
Bild
Om jag hade två liv, skulle jag ge dem båda till dig!

- Allt För Djurgårn!
Användarvisningsbild
DjurgårdsFanatiker
Reservlaget

Återgå till DIF Fotboll