Malmö-DIF (JK-tåget)

Här diskuterar vi Djurgården Fotboll

Malmö-DIF (JK-tåget)

Inläggav Lampknappen » 05 maj 2015, 16:05

Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden men gör ett försök.

Hur var stämningen på tåget ner till Helsingborg förra året? Vill ta tåget men är det lika bra stämning som på bussarna? Känns som att det bara är bekvämare folk som har råd som åker tåget och att stämningen blir sämre och snittåldern högre (prove me wrong). Hur tar sig UCS ner? Är det dålig stil rent moraliskt mot JK att smyga med sig egen alkohol och trotsa reglerna? Vad kostar bärsen och hur ser utbudet ut på tåget? När släpps bussbiljetterna?

Och sist men inte minst, är det 100% att vi bara får 1000 plåtar eller finns chansen att vi får fler?

Skål på er DIF!
Lampknappen
Juniorerna

Inläggav Alaska » 05 maj 2015, 18:46

Stämningen på tåget är minst lika bra som på bussarna. UCS åkte med tåget till Helsingborg förra året. Vet ej hur de åker nu.
Användarvisningsbild
Alaska
Juniorerna

Re: Malmö-DIF (JK-tåget)

Inläggav RTFM » 05 maj 2015, 22:00

Lampknappen skrev:Är det dålig stil rent moraliskt mot JK att smyga med sig egen alkohol och trotsa reglerna? Vad kostar bärsen och hur ser utbudet ut på tåget? När släpps bussbiljetterna?

Gissa.

"Medhavd alkohol är strängt förbjudet och har du med dig detta kommer helt enkelt inte alkholen med på tåget, utan får stanna i Flemingsberg. På tåget finns restaurangvagnar med drycker av alla sorter så som öl, läsk, kaffe och te.

Värt att poängtera är att arrangera en tågresa är ett stort åtagande ekonomiskt och sätter ett väldigt stort ansvar på JK. Vi har nu fått möjligheten att arrangera tåg till Malmö och det ställer stora krav på oss. En förutsättning för att tåget ska rulla och vi ska ha en möjlighet att arrangera tåg i framtiden är att vi följer de ordningsregler som gäller."

http://www.jarnkaminerna.se/2015/05/05/ ... gon-15-00/
RTFM
U21

Inläggav albertk » 07 maj 2015, 22:59

Tåg - Bokad. Nu kör vi!!!
Användarvisningsbild
albertk
Juniorerna

Inläggav Huvudstaden » 08 maj 2015, 13:09

Fy satan vad roligt detta ska bli!
Huvudstaden
Reservlaget

Inläggav Zurswe » 01 jun 2015, 16:39

Var kommer vi att stå? Jag antar att det är på "gästande lag" man ska inhandla biljetterna för att stå med Djurgårdsfamiljen?
Zurswe
Pojklaget

Inläggav Pjim0 » 03 jun 2015, 21:44

Zurswe skrev:Var kommer vi att stå? Jag antar att det är på "gästande lag" man ska inhandla biljetterna för att stå med Djurgårdsfamiljen?

Jag köpte nyss på bortastå. Så köp på onumrerad bortastå så blir det bra!
Pjim0
U21

Återgå till DIF Fotboll