Webshopen och medlemskap

Frågor om JK, klacken, och supporterlivet

Re: Webshopen och medlemskap

Inläggav fredddof » 24 apr 2013, 21:42

Ok! Då vet jag.
Får väl hoppas att det kommer snart då.
fredddof
U21

Inläggav HåGe » 01 maj 2013, 21:46

Borde jag inte fått mitt JK-kort än? Pröjsade inför Helsingborg borta någon gång!
HåGe
Juniorerna

Inläggav EVK » 02 maj 2013, 08:15

HåGe skrev:Borde jag inte fått mitt JK-kort än? Pröjsade inför Helsingborg borta någon gång!

Undrar lite samma sak, var ungefär 2 ½ månad sen jag pröjsade. Är de på gång?
Användarvisningsbild
EVK
Reservlaget

Inläggav london » 02 maj 2013, 10:24

Jag fick mitt i veckan så erat ska väll dyka upp strax.
You're entering a world of pain.
Användarvisningsbild
london
Rekommenderad forumit

Inläggav Miike » 02 maj 2013, 21:49

Håge och EVK

Det är kasst att vi inte har fått i väg alla korten ännu och det finns många anledningar till att de inte är ute redan, men det är på gång. Vi siktade på att få iväg alla sedan en tid tillbaka men MP och päron incidenterna har tagit merparten av vår tid. Vi ska sätta oss ner så fort vi får möjlighet och försöka få ut dem. Jag ber å JKs vägnar om ursäkt. Som ni säkert vet kan ni ju använda era bekräftelser så länge, men det klart att ni ska ha era kort.
Användarvisningsbild
Miike
Rekommenderad forumit

Inläggav HåGe » 17 jun 2013, 15:46

Miike skrev:Håge och EVK

Det är kasst att vi inte har fått i väg alla korten ännu och det finns många anledningar till att de inte är ute redan, men det är på gång. Vi siktade på att få iväg alla sedan en tid tillbaka men MP och päron incidenterna har tagit merparten av vår tid. Vi ska sätta oss ner så fort vi får möjlighet och försöka få ut dem. Jag ber å JKs vägnar om ursäkt. Som ni säkert vet kan ni ju använda era bekräftelser så länge, men det klart att ni ska ha era kort.

Ursäkta att man är tjatig, men en statusuppdatering skulle uppskattas!
Det känns som att den tidigare anledningen är lite förlegad, då man ändå beställde/fick bekräftelse den 25/2.
HåGe
Juniorerna

Inläggav Miike » 19 jun 2013, 12:28

HåGe skrev:
Miike skrev:Håge och EVK

Ursäkta att man är tjatig, men en statusuppdatering skulle uppskattas!
Det känns som att den tidigare anledningen är lite förlegad, då man ändå beställde/fick bekräftelse den 25/2.

Har du fortsatt inte fått ditt kort måste posten slarvat bort det då vi har skickat ut samtliga kort. Maila medlem@jarnkaminerna.se så fixar vi ett nytt kort till dig. Det gäller även er andra som inte fått era kort!
Användarvisningsbild
Miike
Rekommenderad forumit

Inläggav Sinbad » 05 jul 2013, 01:32

Funderar på om man skaffar ett livstidsmedlemskap, får man då ett nytt kort varje år eller är det bara ett kort som är registrerat som livstid? Eller får man inget kort alls, men står med på en fin lista på kansliet?
Läste i "Bli Medlem" och ser inte mycket information under "Ständigt Medlemskap", menar då den praktiska biten med utskick, medlemskort etc.
Kommer information endast via epost med fokus och länkar på vissa intervjuer, sändningar, artiklar eller prylar i webshoppen eller får man en liten tidning med ett axplock från JK.se innehållande det jag nämnde tidigare och lite tips från webshoppen?
Att klappa händerna när klacken sjunger är som likes på en facebook-kommentar...
Användarvisningsbild
Sinbad
U21

Inläggav sektion fond » 06 jul 2013, 12:39

tja.
köpte mitt medlemskap för mer en fyra månader sen, hur ligger det till med utskicken?
Användarvisningsbild
sektion fond
Reservlaget

Inläggav Miike » 09 jul 2013, 18:10

Sinbad och sektion fond, ni har PM.
Användarvisningsbild
Miike
Rekommenderad forumit

Inläggav piotor » 09 jul 2013, 19:22

Som jag har hajjat det så har inte dom som köpt kombikort fått medlemsskapet hemskickat heller.. eller så säger dom bara så varje gång jag vill se medlemsskap på bussresorna.
piotor
Moderator

Inläggav TottiNetterhall » 22 okt 2013, 18:23

Hallå!
T-shirten "Vi e inte aik", när kommer den ut så man kan beställa en sådan?
TottiNetterhall
Pojklaget

Inläggav jolle » 08 apr 2014, 18:25

När jag klickar på länken "Malmö – DIF 21/4 17.30" under fliken "Aktuella resor" på hemsidan hamnar jag på sidan om "Mjällby away". Bör fixas
jolle
U21

Inläggav Ludde » 29 apr 2014, 10:55

Jag tror (väldigt säker) att jag är medlem i JK men kan inte hitta mitt kort. Kan ni se om jag är det och i så fall skicka ett nytt?
Ludde
Juniorerna

Inläggav Nohorv » 29 apr 2014, 13:09

Ludde skrev:Jag tror (väldigt säker) att jag är medlem i JK men kan inte hitta mitt kort. Kan ni se om jag är det och i så fall skicka ett nytt?

Kontakta medlem@jarnkaminerna.se
Fett med inte bajen
Nohorv
U21

Inläggav Ludde » 29 apr 2014, 21:19

Nohorv skrev:
Ludde skrev:Jag tror (väldigt säker) att jag är medlem i JK men kan inte hitta mitt kort. Kan ni se om jag är det och i så fall skicka ett nytt?

Kontakta medlem@jarnkaminerna.se

Tack!
Ludde
Juniorerna

Föregående

Återgå till Järnkaminerna