Fråga styrelsen

Frågor om JK, klacken, och supporterlivet

Re: Fråga styrelsen

Inläggav Adasiek » 20 maj 2010, 21:47

Butler skrev:Vet ej vart jag ska droppa detta men ni har skrivit upp namnet "Daniel Värmå" två gånger på uppropet.

Ändrat, tack!
Adasiek
Moderator

Inläggav OCB » 21 maj 2010, 10:58

DIFBåstad skrev:
DIFBåstad skrev:Har ansökt om medlemskap och har precis sett att pengarna trillat in hos er. Får man någon bekräftelse på att allt stämmer eller? Och när kan man räkna med att få sitt medlemskort?

Tack på förhand

Så ja. Hur lång tid brukar det dröja?

Det tar typ två-tre veckor för medlemskortet att landa i brevlådan, just nu är det en del som tyvärr fått vänta längre än så pga underbemanning på medlemsavdelningen.

(Med det sagt - är det någon som vill ha helt oavlönat arbete inom världens finaste supporterförening - skicka ett PM till mig!)
Användarvisningsbild
OCB
Moderator

Inläggav BlueInn » 24 maj 2010, 19:37

Hur lång tid tar det innan man kommer in på medlemsdelen på forumet efter att man skrivit in sitt medlemsnummer?

DIF!
Användarvisningsbild
BlueInn
Bänken

Inläggav Tordmule » 25 maj 2010, 16:17

BlueInn skrev:Hur lång tid tar det innan man kommer in på medlemsdelen på forumet efter att man skrivit in sitt medlemsnummer?

DIF!

Detta måste även göras:
viewtopic.php?f=14&t=4
Tordmule
Moderator

Inläggav Jonas » 01 jun 2010, 09:20

Hej.
Jag läser just nu en kurs via Stockholms Universitet som heter Integration. Jag har valt som slutarbete att skriva om JK men saknar lite siffror att bolla med. Finns det någonstans statistik över hur många medlemmar JK har haft år till år?

Tack på förhand
Jonas
Pojklaget

Inläggav Tordmule » 01 jun 2010, 10:57

Jonas skrev:Hej.
Jag läser just nu en kurs via Stockholms Universitet som heter Integration. Jag har valt som slutarbete att skriva om JK men saknar lite siffror att bolla med. Finns det någonstans statistik över hur många medlemmar JK har haft år till år?

Tack på förhand

Kontakta medlem@jarnkaminerna.se eller styrelsen@jarnkaminerna.se.
Tordmule
Moderator

Inläggav BlueInn » 04 jun 2010, 17:09

Tordmule skrev:
BlueInn skrev:Hur lång tid tar det innan man kommer in på medlemsdelen på forumet efter att man skrivit in sitt medlemsnummer?

DIF!

Detta måste även göras:
viewtopic.php?f=14&t=4

Och nu?
Användarvisningsbild
BlueInn
Bänken

Inläggav DIF Rules » 07 aug 2010, 13:48

Varför ingen SFSU för eran del?
Användarvisningsbild
DIF Rules
Spelarrådet

Inläggav piotor » 08 aug 2010, 18:22

DIF Rules skrev:Varför ingen SFSU för eran del?

Det är något som kommer att avhandlas på nästa styrelsemöte. Jag tror att det lutar åt att JK fyller i medlemsansökan efter det mötet.
piotor
Moderator

Re: Re:

Inläggav BlueInn » 16 aug 2010, 02:46

Viktory skrev:Medlemsantalet är för närvarande oklart så får be att återkomma om det.

Hunnit kolla upp det ännu?
Användarvisningsbild
BlueInn
Bänken

Re: Re:

Inläggav OCB » 16 aug 2010, 11:55

BlueInn skrev:
Viktory skrev:Medlemsantalet är för närvarande oklart så får be att återkomma om det.

Hunnit kolla upp det ännu?

Fortfarande oklart, beroende på att det är en stor bunt papper med medlemsuppgifter som måste matas in i vår databas. Oklart när detta blir gjort.
Användarvisningsbild
OCB
Moderator

Inläggav DIF Rules » 16 aug 2010, 19:47

Det nämndes att det är 30-års jubileum nästa år, och kom på att det väl är från 20-års jubileumet som storsatsningarna kom till? Därefter kom jag ihåg att det redan förra året ryktades om en mer speciell storsatsning denna säsong? Så hur går era tankar kring det?
Användarvisningsbild
DIF Rules
Spelarrådet

Inläggav Viktory » 19 aug 2010, 14:39

DIF Rules skrev:Det nämndes att det är 30-års jubileum nästa år, och kom på att det väl är från 20-års jubileumet som storsatsningarna kom till? Därefter kom jag ihåg att det redan förra året ryktades om en mer speciell storsatsning denna säsong? Så hur går era tankar kring det?

Det var vid 25-årsjubiléet som den första storsatsningen gjordes. Nu när vi har en extrem hauss kring hockeyn behövs inte storsatsningarna längre men JK har ju en egen dag där det finns en del möjligheter att göra saker vi inte kan göra på vanliga matcher.

Vi kommer i alla fall att fira 30-årsjubiléet, det kan man räkna med.
Viktory
Moderator

Inläggav LojalDIF » 07 sep 2010, 13:19

Jag tänker bli medlem på plats på Östra kommande Fredag. Jag ska även köpa biljett till fyra polare. Kan jag köpa biljett till de även om inte alla av dem är medlemmar i JK?
LojalDIF
Juniorerna

Inläggav LojalDIF » 07 sep 2010, 13:27

LojalDIF skrev:Jag tänker bli medlem på plats på Östra kommande Fredag. Jag ska även köpa biljett till fyra polare. Kan jag köpa biljett till de även om inte alla av dem är medlemmar i JK?

Tre polare ska jag köpa biljett till förutom mig själv.
LojalDIF
Juniorerna

Inläggav piotor » 07 sep 2010, 13:34

LojalDIF skrev:
LojalDIF skrev:Jag tänker bli medlem på plats på Östra kommande Fredag. Jag ska även köpa biljett till fyra polare. Kan jag köpa biljett till de även om inte alla av dem är medlemmar i JK?

Tre polare ska jag köpa biljett till förutom mig själv.

Ja.
piotor
Moderator

Inläggav BlueInn » 08 sep 2010, 23:14

Verkar vara rejäla bekymmer med medlemshanteringen. Min pappa betalade sitt medlemskap för ett par månader sen och har inte hört ett knyst sen dess, trots ett flertal skickade mail till er. Speciellt när medlemskapet är bundet till ett kalenderår är det tråkigt.

Vad händer?
Användarvisningsbild
BlueInn
Bänken

Inläggav OCB » 09 sep 2010, 09:47

BlueInn skrev:Verkar vara rejäla bekymmer med medlemshanteringen. Min pappa betalade sitt medlemskap för ett par månader sen och har inte hört ett knyst sen dess, trots ett flertal skickade mail till er. Speciellt när medlemskapet är bundet till ett kalenderår är det tråkigt.

Vad händer?

Dels har vi av naturliga skäl (semestrar och sånt) haft svårare att vara snabba med utskicken under sommaren och dels är vi generellt underbemannade, så ja, det kan ha dröjt längre än det borde göra. Men idag ska din pappa få sitt kort i brevlådan. PM:a mig annars.
Användarvisningsbild
OCB
Moderator

Inläggav Raevjaeveln » 22 sep 2010, 02:06

Raevjaeveln skrev:
Pang skrev:
hyddan skrev:Tjena, tänkte höra vart har bilderna från 07 och de magiska 02 och 03 åren tagigt vägen ?

Bilderna är på en to-do-list. De finns kvar, men det tar lite tid.

Skönt att höra!

När det ändå är du som svarar så passar jag på att fråga ännu en gång varför Lauryn Hill är avmålad på er nya banderoll. Vad finns det för koppling till henne? Något jag har missat?

BUMP.
Raevjaeveln
Rekommenderad forumit

Inläggav UnicoGrandeAmore » 30 sep 2010, 17:33

Läge att styra bussresa till Färjestad borta 9/10 kanske? Lördag klockan 16:00 och klart överkomligt avstånd. Färjestad är dessutom en av våra värsta rivaler och har till skillnad från många andra lag i serien åtminstone supportrar. Matchen ligger ganska bra i tiden i och med att det då är landslagsuppehåll i fotbollen.

Besvikelsen är givetvis stor efter spelarnas pinsamma insats i tisdags, likväl skulle det kunna bli en rolig resa!
UnicoGrandeAmore
Rekommenderad forumit

FöregåendeNästa

Återgå till Järnkaminerna