VÄLKOMNA!

Hur får jag åtkomst?

VÄLKOMNA!

Inläggav ADMIN » 24 feb 2010, 22:14

Varmt välkomna till Järnkaminernas nya forum!

Det gamla forumet finnas kvar på www.difbutiken.se/forum men inga nya inlägg kommer att kunna postas. Det betyder också att du måste registrera dig igen på det här forumet.

Har ni några frågor postar ni dem här: http://www.jarnkaminerna.se/forum/viewforum.php?f=12
ADMIN
Moderator

Re: VÄLKOMNA!

Inläggav Nyberg » 25 feb 2010, 18:23

Designen här är inte ens i närheten som på det andra forumet. Kommer det alltid vara såhär eller är det bara tillfälligt?
Nyberg
Juniorerna

Inläggav 4sureJK » 25 feb 2010, 18:51

Härligt med det nya forumet!
Starkt ni som har lagt ner tid på den!

Creeds från Sebbe
4sureJK
Reservlaget

Inläggav Tordmule » 26 feb 2010, 10:18

Nyberg skrev:Designen här är inte ens i närheten som på det andra forumet. Kommer det alltid vara såhär eller är det bara tillfälligt?

Det här är en inledning och förändringar kommer. Skriv gärna ner konkreta förslag i delen där vi diskuterar just forumet.
Tordmule
Moderator

Inläggav DIF Rules » 05 mar 2010, 16:55

Måste säga att detta forum varit en Hit så här långt! Aktiviteten har ökat samtidigt som inlägger håller bra nivå. Mycket skönare också med alla dessa forumdelar. Hyll!
Användarvisningsbild
DIF Rules
Spelarrådet

Inläggav Hjelm » 05 mar 2010, 18:14

DIF Rules skrev:Måste säga att detta forum varit en Hit så här långt! Aktiviteten har ökat samtidigt som inlägger håller bra nivå. Mycket skönare också med alla dessa forumdelar. Hyll!

Instämmer!
Användarvisningsbild
Hjelm
Juniorerna

Inläggav yOAKIM » 14 mar 2010, 11:26

Nevermind...

En oneliner-signatur skulle ju inte vara fel.
Användarvisningsbild
yOAKIM
U21

Inläggav Herbalizer » 02 apr 2010, 01:11

Pessimist som jag är måste jag hålla med Nyberg angående designen. Ett mycket större problem är dock nivån. Det verkar vara många nya användare. Om man utgår ifrån trådarna och inläggen så skulle man kunna tro att medelåldern är 13 år. Försök styra upp det hela. Det kan väl inte vara för mycket begärt men fullständiga meningar och någorlunda koll på stavning m.m? I det förra forumet hade ni kommit väldigt långt med detta och jag upplevde att det blev bättre och bättre, nu är ni tillbaka på ruta ett. Vad var anledningen att göra om det hela?
Herbalizer
Juniorerna

Inläggav Herbalizer » 02 apr 2010, 01:12

Hjelm skrev:
DIF Rules skrev:Måste säga att detta forum varit en Hit så här långt! Aktiviteten har ökat samtidigt som inlägger håller bra nivå. Mycket skönare också med alla dessa forumdelar. Hyll!

Instämmer!

Vet inte vilka inlägg du läst men testa läs igenom DIF-BP tråden m.m...
Herbalizer
Juniorerna

Inläggav DIF Rules » 02 apr 2010, 08:47

Herbalizer skrev:
Hjelm skrev:

Instämmer!

Vet inte vilka inlägg du läst men testa läs igenom DIF-BP tråden m.m...

Testa att kolla vilket datum jag skrev det inlägget.
Användarvisningsbild
DIF Rules
Spelarrådet

Inläggav Tordmule » 02 apr 2010, 10:51

Herbalizer skrev:Pessimist som jag är måste jag hålla med Nyberg angående designen. Ett mycket större problem är dock nivån. Det verkar vara många nya användare. Om man utgår ifrån trådarna och inläggen så skulle man kunna tro att medelåldern är 13 år. Försök styra upp det hela. Det kan väl inte vara för mycket begärt men fullständiga meningar och någorlunda koll på stavning m.m? I det förra forumet hade ni kommit väldigt långt med detta och jag upplevde att det blev bättre och bättre, nu är ni tillbaka på ruta ett. Vad var anledningen att göra om det hela?

Som du säkert har sett här och var på forumet försöker vi också säga till när det blir för mycket chattspråk eller när för mycket pajkastning. Det är möjligt att ett nytt forum får några att känna att man får göra vad man vill, men det är samma regler nu som tidigare.
Tordmule
Moderator

Återgå till Information