Ni får nu ansöka om medlemsskap i Medlem 2011-gruppen istället. Om ni har glömt, det gör ni här:
viewtopic.php?f=14&p=5#p5
Liam skrev:Hur lång tid tar det innan blir man blir godkänd? Jag anmälde mig säkert för 3-4 veckor sedan.
Tordmule skrev:inloss skrev:Gussman skrev:När får jag tillgång till Medlem 2011? väntat drygt 2veckor.
Samma här :(
Alla med medlem 2010 har fortfarande tillgång, till den sista april. Vad gäller medlem 2011 så har vi i nuläget vissa problem med vår medlemsdatabas, vilket gör att vi inte kan matcha era medlemsnummer mot registret.
Det görs dock inte speciellt många inlägg i medlemsdelen, om det är till någon tröst.
Tordmule skrev:Nu är medlemsdelen stängd för medlemmar 2010, endast 2011 gäller.
Klarkvist skrev:Tordmule skrev:Nu är medlemsdelen stängd för medlemmar 2010, endast 2011 gäller.
Då kanske det skulle vara bra om ni kunde släppa in oss i "Medlem 2011" någon gång. Har väntat länge...
Tordmule skrev:Vad gäller medlem 2011 så har vi i nuläget vissa problem med vår medlemsdatabas, vilket gör att vi inte kan matcha era medlemsnummer mot registret.
Det görs dock inte speciellt många inlägg i medlemsdelen, om det är till någon tröst.
Klarkvist skrev:Tordmule skrev:Nu är medlemsdelen stängd för medlemmar 2010, endast 2011 gäller.
Då kanske det skulle vara bra om ni kunde släppa in oss i "Medlem 2011" någon gång. Har väntat länge...
Tordmule skrev:Klarkvist skrev:Tordmule skrev:Nu är medlemsdelen stängd för medlemmar 2010, endast 2011 gäller.
Det finns ingen i databasen med ditt medlemsnummer registrerat.
Återgå till Frågor om forumet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst