Kamala skrev:Jag har ansökt om medlemskap här på forumet sedan några dagar tillbaka, fortfarande har ingenting hänt.
Är det så att man måste skriva ner mer än endast sitt medlemsnummer eller är det något som är fel så att det ska ta flera dagar att få det bekräftat?
Hjelm skrev:Kamala skrev:Jag har ansökt om medlemskap här på forumet sedan några dagar tillbaka, fortfarande har ingenting hänt.
Är det så att man måste skriva ner mer än endast sitt medlemsnummer eller är det något som är fel så att det ska ta flera dagar att få det bekräftat?
Samma för mig.
Tordmule skrev:Hjelm skrev:Kamala skrev:Jag har ansökt om medlemskap här på forumet sedan några dagar tillbaka, fortfarande har ingenting hänt.
Samma för mig.
Som jag skrev i två inlägg ovanför ditt har vi haft lite problem med medlemsdatabasen, vilket är orsaken till att alla inte har släppts in.
HoforsDIF skrev:Hej jag undrar vad som hänt här reggade mig i mars eller nåt sånt ,men än har inget hänt !
DIF Rules skrev:Gjorde som det stod att man skulle göra för att få tillgång till medlemsdelen. Har väntat i några veckor nu men ingen tillgång ännu.
Tha_Blue_saint skrev:Dags att uppgradera till medlem 2011?
BIBO skrev:Hur blir det med medlem 2011? Jag är medlem men har inte tillgång till medlems delen av forumet för stunden. ?
Återgå till Frågor om forumet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster