Felrapporteringar/tips på förbättringar

Har du en fråga om forumet i sig? Ställ den här.

Re: Felrapporteringar/tips på förbättringar

Inläggav Tordmule » 23 apr 2012, 23:10

Japp, jag får det också.
Tordmule
Moderator

Inläggav Kamala » 29 apr 2012, 21:16

Tordmule skrev:Japp, jag får det också.

Går det att åtgärda tro?
Fotboll på lördagar.
Användarvisningsbild
Kamala
Rekommenderad forumit

Inläggav UnicoGrandeAmore » 02 maj 2012, 19:52

http://jarnkaminerna.se/blogg/redaktion ... dif-hockey

"Vi kommer inom kort ha ett nytt möte där även evenemangsansvarige Jenny Silfverstrand deltar där vi följer upp detta möte och förhoppningsvis tar oss ett steg närmre än situation där vi till 100% kan lägga ner tid och kraft på att fylla Hovet och ta DIF Hockey tillbaka till Elitserien."

Det stavas en och inte än.
UnicoGrandeAmore
Rekommenderad forumit

Inläggav Tordmule » 03 maj 2012, 09:32

Kamala skrev:
Tordmule skrev:Japp, jag får det också.

Går det att åtgärda tro?

kanske, men just nu måste vi prioritera andra saker.
Tordmule
Moderator

Inläggav Ess » 03 maj 2012, 13:03

Skulle ni inte kunna posta en artikel om Blue Saints/Järnkaminernas historia? Jag såg nu att detta inte fanns på hemsidan.
Användarvisningsbild
Ess
U21

Inläggav AJP » 04 maj 2012, 11:43

Ett grammatiskt fel i senaste derbyguiden, http://jarnkaminerna.se/artikel/jk/2012 ... na-aik-dif.

Värt är dock att poängtera att Råsunda var DIF:s hemmaplan av och till under 1900-talet, vilket givetvis innebär att vi också tagit lika många guld än Solna Aik gjort där, trots att solnaiterna haft bunkern som hemmaarena permanent.
Where were you while we were getting high?
Användarvisningsbild
AJP
Reservlaget

Inläggav stadion » 20 feb 2013, 04:32

Finns det någon funktion/knapp som gör att man tar sig till inlägget man läst direkt? Som på flashback när man klickar på Pappret-knappen till vänster om ämnet.

Alltså, om man redan läst inläggen i ett ämne, loggar ut, loggar in, nya inlägg i ämnet har postats, då vill jag komma direkt till det inlägg som jag inte läst.
stadion
Reservlaget

Inläggav piotor » 20 feb 2013, 12:56

stadion skrev:Finns det någon funktion/knapp som gör att man tar sig till inlägget man läst direkt? Som på flashback när man klickar på Pappret-knappen till vänster om ämnet.

Alltså, om man redan läst inläggen i ett ämne, loggar ut, loggar in, nya inlägg i ämnet har postats, då vill jag komma direkt till det inlägg som jag inte läst.

På startsidan av forumet finns det en meny till höger där det står "senaste inlägget" eller nåt sånt. Till höger om den användaren som skrivit det inlägget finns en liten knapp som tar dig till det senast skrivna inlägget i den kategorin. Om det var det du menade.
piotor
Moderator

Inläggav stadion » 21 feb 2013, 00:10

piotor skrev:
stadion skrev:Finns det någon funktion/knapp som gör att man tar sig till inlägget man läst direkt? Som på flashback när man klickar på Pappret-knappen till vänster om ämnet.

På startsidan av forumet finns det en meny till höger där det står "senaste inlägget" eller nåt sånt. Till höger om den användaren som skrivit det inlägget finns en liten knapp som tar dig till det senast skrivna inlägget i den kategorin. Om det var det du menade.

Exakt det jag menade, tack.
stadion
Reservlaget

Inläggav Leijon » 16 mar 2013, 16:27

Ingen stor grej, men ändock:

"Vanligt medlemskap kostar 150 kr, men du som vill premiera två viktiga delar av supporterkulturen - våra bortaresor och Fabrikens tifoverksamhet - kan lägga till "Supporterhundringen"."

http://www.trippus.se/web/registration/ ... 474&ln=swe
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Användarvisningsbild
Leijon
Rekommenderad forumit

Inläggav M14 » 21 mar 2013, 02:22

Melodi till sångerna i sångarkivet.
M14
Rekommenderad forumit

Inläggav The Escapist » 22 mar 2013, 12:22

Skulle det vara möjligt att göra så att bilder på forum automatiskt skalas så att hela bilden syns i inlägget?
Jag har slutat fråga och undra varför, jag får inga svar, man lever tills man dör, lagom dos av glädje, lagom dos av gråt, däremellan leda man aldrig kommer åt.
Användarvisningsbild
The Escapist
Moderator

Inläggav Durden » 22 mar 2013, 15:21

The Escapist skrev:Skulle det vara möjligt att göra så att bilder på forum automatiskt skalas så att hela bilden syns i inlägget?

Finns det inte redan inbyggt är det bara att ladda https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=1696215

Vore hur som haver ett trevligt tillskott till forumet med en sådan funktion.
Peligroso.
Användarvisningsbild
Durden
Rekommenderad forumit

Inläggav hellman530 » 23 mar 2013, 20:06

Kan inte registrera mig på 11433.net, någon som kan hjälpa mig? går heller inte att kontakta en admin.
Ni kan hellre ta min tjej!
hellman530
U21

Inläggav stadion » 24 mar 2013, 00:50

hellman530 skrev:Kan inte registrera mig på 11433.net, någon som kan hjälpa mig? går heller inte att kontakta en admin.

Det är väl så att man måste vara rekommenderad av någon annan för att få vara medlem?
stadion
Reservlaget

Inläggav Adasiek » 24 mar 2013, 01:09

stadion skrev:
hellman530 skrev:Kan inte registrera mig på 11433.net, någon som kan hjälpa mig? går heller inte att kontakta en admin.

Det är väl så att man måste vara rekommenderad av någon annan för att få vara medlem?

Stämmer.
Adasiek
Moderator

Inläggav yOAKIM » 03 apr 2013, 09:58

Tjena, fick upp en "splashscreen" med en bild och en video på det när man surfar in på jarnkaminerna.se
På bilden står det DIF - Mjällby, måndag 11 april, vilket såklart är fel då det är den 8e.
!
Användarvisningsbild
yOAKIM
U21

Inläggav Underdog » 12 apr 2013, 20:20

Har fått upp texten "Du har överskridit antalet tillåtna inloggningsförsök. Du måste nu ange den verifieringskod som du ser i bilden nedan utöver ditt användarnamn och lösenord." de senaste dagarna då jag loggat in på forumet.

Vet inte om jag tryckt fel lösen för många gånger eller vad som hände första gången, men denna sida kommer upp trots att jag skriver in rätt nick och lösen. Ingen big deal så men tänkte bara fråga ifall man kommer fortsätta få dras med detta eller om det kommer sluta?
Blåljus och siren har blivit ett blågult problem
Användarvisningsbild
Underdog
Rekommenderad forumit

Inläggav Joaquin » 12 apr 2013, 20:21

Underdog skrev:Har fått upp texten "Du har överskridit antalet tillåtna inloggningsförsök. Du måste nu ange den verifieringskod som du ser i bilden nedan utöver ditt användarnamn och lösenord." de senaste dagarna då jag loggat in på forumet.

Vet inte om jag tryckt fel lösen för många gånger eller vad som hände första gången, men denna sida kommer upp trots att jag skriver in rätt nick och lösen. Ingen big deal så men tänkte bara fråga ifall man kommer fortsätta få dras med detta eller om det kommer sluta?

Samma här.
Tifo är kul
Användarvisningsbild
Joaquin
Rekommenderad forumit

Inläggav lurv » 12 apr 2013, 20:23

Joaquin skrev:
Underdog skrev:Har fått upp texten "Du har överskridit antalet tillåtna inloggningsförsök. Du måste nu ange den verifieringskod som du ser i bilden nedan utöver ditt användarnamn och lösenord." de senaste dagarna då jag loggat in på forumet.

Samma här.

Jag får det på tapatalk appen på min iphone och kan inte skriva in kod någonstans. På datorn kunde jag skriva in koden och nu funkar allt.
Användarvisningsbild
lurv
Rekommenderad forumit

FöregåendeNästa

Återgå till Frågor om forumet