FrälsaRehn skrev:Går det att införa så att man kan posta Youtube-länkar direkt i inläggen?
Det är en bra grej, det är värt att kolla på.
FrälsaRehn skrev:Går det att införa så att man kan posta Youtube-länkar direkt i inläggen?
Tordmule skrev:FrälsaRehn skrev:Går det att införa så att man kan posta Youtube-länkar direkt i inläggen?
Det är en bra grej, det är värt att kolla på.
Rebecca skrev:Går det att utöka inkorgen så man kan ha fler än 50 meddelanden? Min inkorg är full... ;)
Tordmule skrev:Man kan nu bädda in youtubeklipp i inläggen.
[youtube]tOnUiXtOqmw[youtube]
Tordmule skrev:Man kan nu bädda in youtubeklipp i inläggen.
Rufus skrev:Jag vet inte om det här har tagits upp tidigare i tråden och jag pallade inte läsa igenom hela, men det skulle vara rätt skönt om ni kunde ändra tiden till sommartid när vi väl har det. Visst, man kan ju bara tänka - en timme i huvet, men det kan vara lite missvisande ibland. Aja, ni kan väl ändå fundera på saken?
Dan-Dan skrev:Det ska du kunna göra själv i din profil.
Beckis skrev:Skulle ni kunna fixa att när man trycker på en länk öppnas den i en ny flik istället för att man försvinner från forumet när man klickar på någon länk?
Dan-Dan skrev:Beckis skrev:Skulle ni kunna fixa att när man trycker på en länk öppnas den i en ny flik istället för att man försvinner från forumet när man klickar på någon länk?
Högerklicka > Öppna länk i ny flik
Durden skrev:http://jarnkaminerna.se/sanger
Känns som det kan vara dags att fixa Sångarkivet snart...
PAF skrev:En uppdaterad hemsida kommer upp under våren, så underhållet av vissa delar av den nuvarande hemsidan har varit dåligt ett tag. När den nya kommer upp kommer problem som Sångarkivet dock lösa sig, och större möjligheter att förbättra hemsidan generellt öppna sig.
Återgå till Frågor om forumet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster