Underdog skrev:SJ. Dra åt helvete.
M14 skrev:Att biljetter till Sofia reas ut. Bilj. är redan subventionerade och att skylta med "REA" lockar bara turister & annat folk som köper biljett för att det är billigt.
Adasiek skrev:M14 skrev:Att biljetter till Sofia reas ut. Bilj. är redan subventionerade och att skylta med "REA" lockar bara turister & annat folk som köper biljett för att det är billigt.
Jag tycker det är väldigt bra för att öka haussen och få folk att köpa biljett i ett tidigare skede. Jag tror de som köper biljett under de närmaste 24 h som erbjudandet gäller är personer som ändå hade köpt biljett men i ett senare skede. Nu köper de tidigare, bidrar till haussen och gör att vi i slutändan hamnar på ett bättre publiksiffra. Jag tror väldigt få köper en biljett i klacken en vecka innan match bara för att den är billig utan någon tanke på att stå där i annat fall. Är man bara ute efter billiga biljetter och inte vill bidra finns det andra erbjudanden här:
http://www.groupon.se/deals/stockholm/d ... f-39024243
Lurifix skrev:Sjuk en fredag!
Underdog skrev:Lägga sig o sova 11 en fredag för man ska upp halv 6 en lördag och jobba..
Lurifix skrev:Underdog skrev:Lägga sig o sova 11 en fredag för man ska upp halv 6 en lördag och jobba..
Man kan väl ändå bara hänga på bensinmacken en fredag i Arvika?
Underdog skrev:Lurifix skrev:Underdog skrev:Lägga sig o sova 11 en fredag för man ska upp halv 6 en lördag och jobba..
Man kan väl ändå bara hänga på bensinmacken en fredag i Arvika?
En kapad Volvo 240 som är sänkt i bott, en slirig flaska hembränt från en bassäng i skogen och häng vid 7eleven. Man blir ju lite till sig av bara tanken.
Eken skrev:3 000 på cupfinalen emellan Elfsborg och Helsingborg. Pinsamt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster