Wille1891 skrev:Har dem nya tröjorna kommit än eller? Är det någon vits att ta med den för stora tröjan imorgon?
Det här svaret kommer ju lite sent, men nej, de har inte kommit. Nästa helg är rimligare.
Wille1891 skrev:Har dem nya tröjorna kommit än eller? Är det någon vits att ta med den för stora tröjan imorgon?
DIF Sumpan skrev:Köpte en Sofialäktaren dvd på matchen mot Degerfors men den kraschar och slutar fungera mitt i sista Stadionmatchen. Vart kan man vända sig om man vill få den utbytt?
Huvudstaden skrev:Någon mer än mig som inte fick tillbaka pengar på skatten idag?
Huvudstaden skrev:Någon mer än mig som inte fick tillbaka pengar på skatten idag?
Huvudstaden skrev:Någon som har DIF-pins att sälja? Skulle uppskattas mycket, skicka pm isåfall!
Lurifix skrev:Huvudstaden skrev:Någon som har DIF-pins att sälja? Skulle uppskattas mycket, skicka pm isåfall!
Om JK har några kvar så säljer de på matcherna vid sitt bord
Pulcawoot skrev:Tyckte jag såg skölden på läktaren precis i matchen mellan Rangers - Celtic. Såg jag fel? Blev lite förvirrad.
Huvudstaden skrev:Kan någon förklara hur det ligger till med Keene? Är han hos oss igen, eller vadå?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster