Frågetråden?

Allmänt snack som inte hör hemma i någon annan kategori. Tänk på att hålla en hög nivå även här!

Re: Frågetråden?

Inläggav JL. » 06 mar 2010, 20:37

eliaus skrev:Vad heter originallåten till blåvitts " snart skiner poseidon?

Joel Alme - A Young Summer's Youth
JL.

Re: Fråga styrelsen

Inläggav Butler » 08 mar 2010, 04:44

Hej,

Några frågor till UCS & Fabriken.

*Vad tycker ni om folk som bränner av på matcherna när de blir mål och dem inte är med i Fabriken eller UCS?

*Blir ni lacka på det?

*Vad tycker ni om folk som tar med sig egna flaggor till klacken?

*Tycker ni att när man kommer till klacken så ska man vifta med era flaggor och inte ta med sig ngn annan flagga?

Skulle vara kul om de va såhär mycke pyro på Stadion nån gång.. http://www.youtube.com/watch?v=cVL7ryEz1fA

Thanks in advance!

FORZA DJURGÅRN!

Flyttade ditt inlägg då det inte var riktat till Järnkaminernas styrelse / Mod
Användarvisningsbild
Butler
Reservlaget

Inläggav 4sureJK » 08 mar 2010, 17:08

Butler skrev:Hej,

*Vad tycker ni om folk som bränner av på matcherna när de blir mål och dem inte är med i Fabriken eller UCS?

*Blir ni lacka på det?

*Tycker ni att när man kommer till klacken så ska man vifta med era flaggor och inte ta med sig ngn annan flagga?

Skulle vara kul om de va såhär mycke pyro på Stadion nån gång.. http://www.youtube.com/watch?v=cVL7ryEz1fA

Thanks in advance!

FORZA DJURGÅRN!

Shit kaos, undra när matchen började efter den händelsen.
Men seriöst varför håller snubben i ett litet barn!? kommer ju bli döv!
4sureJK
Reservlaget

Inläggav Gladden » 08 mar 2010, 17:17

*Blir ni lacka på det?

Thanks in advance!

FORZA DJURGÅRN!

Matchdelegaterna senast påstod att en brandsläckare varit pyrotekninsktmaterial.
Vad tror du inte de skulle säga om Stadion såg ut sådär? Antagligen något i stil med att 10.000 huliganer köpt biljett och försökt bränna ned arenan och varandra. För något liknande hade aldrig skett på Råsunda, det vet alla!

Det där kommer aldrig någonsin att ske på Stadion, det lovar jag.
Okej, nu ska jag inte vara så negativ. Visst hade det varit häftigt.
Användarvisningsbild
Gladden
Spelarrådet

Inläggav Pang » 08 mar 2010, 18:03

>>Butler: Jag kan bara svara för Fabriken.

Spontanbränningar är något vi anser skadar mer än vad det ger. 1 bengal ger ofta lika mycket böter som 20 st.

Underbart! Mer sånt! Alldeles för lite flaggor på våra läktare! Nu finns det även en grym flagguide på vår hemsida: http://www.fabrikenstockholm.se

Förstår inte riktigt frågan men försöker besvara så bra som möjligt.
Vid tifoarrangemang där det ligger flaggor utlagda så ser vi gärna att de används under spelarnas inmarsch annars kan det förstöra ett helt tifo.
Under match så ser vi gärna så många flaggor som möjligt för att förbättra det visuella stödet.
Pang
Moderator

Inläggav Butler » 08 mar 2010, 18:30

Pang skrev:>>Butler: Jag kan bara svara för Fabriken.

Spontanbränningar är något vi anser skadar mer än vad det ger. 1 bengal ger ofta lika mycket böter som 20 st.

Underbart! Mer sånt! Alldeles för lite flaggor på våra läktare! Nu finns det även en grym flagguide på vår hemsida: http://www.fabrikenstockholm.se

Förstår inte riktigt frågan men försöker besvara så bra som möjligt.
Vid tifoarrangemang där det ligger flaggor utlagda så ser vi gärna att de används under spelarnas inmarsch annars kan det förstöra ett helt tifo.
Under match så ser vi gärna så många flaggor som möjligt för att förbättra det visuella stödet.

Okej, tack så mycket för svaren på mina frågor!
Är ingen världsmästare på formulera frågor så därför blev sista frågan som den blev.
Ni gör ett skitbra jobb Fabriken och UCS! :)
Användarvisningsbild
Butler
Reservlaget

Inläggav JL. » 08 mar 2010, 23:10

Någon som vet vart man kan inhandla djurgårdsdojan? (Finns inte på stadium längre)
JL.

Inläggav DIF Rules » 08 mar 2010, 23:12

JL. skrev:Någon som vet vart man kan inhandla djurgårdsdojan? (Finns inte på stadium längre)

Vissa inter sport har den. Inter Sport i Fältöversten är den enda butik jag vet att det finns i.
Användarvisningsbild
DIF Rules
Spelarrådet

Inläggav JL. » 08 mar 2010, 23:38

DIF Rules skrev:
JL. skrev:Någon som vet vart man kan inhandla djurgårdsdojan? (Finns inte på stadium längre)

Vissa inter sport har den. Inter Sport i Fältöversten är den enda butik jag vet att det finns i.
Vet du vad dom kostar ?
JL.

Inläggav DIF Rules » 09 mar 2010, 18:53

JL. skrev:
DIF Rules skrev:

Vet du vad dom kostar ?

Jag vet inte vad dem kostar exakt, men jag tror dem ligger på runt 400-500.
Användarvisningsbild
DIF Rules
Spelarrådet

Inläggav Five Years » 15 mar 2010, 18:53

Håller på att bli galen, sitter i Telias äckligt långa och dyra telefonkö, men kan passa på att fråga här!

Är det någon som har problem med att få igång säsongskortet, beställde det igår, men det vägrar att aktiveras!

Så om någon har samma problem eller en lösning, kan ni gärna få droppa den här. Tack!
Five Years
U21

Inläggav JanneT » 18 mar 2010, 23:25

Tjenare!

Någon som var/när man kan hämta ut sitt säsongskort till fotbollen om man inte hinner imorgon?
JanneT
Pojklaget

Inläggav schröder » 19 mar 2010, 15:51

Flyttade ditt inlägg då det inte var riktat till Järnkaminernas styrelse / Mod

Nu är jag inte med i dessa grupper men jag vet att Fabriken VILL att man ska göra eget och ta med till matcherna då det inte bara är deras ansvar att färga läktaren. FLER FLAGGOR !
Användarvisningsbild
schröder
Rekommenderad forumit

Inläggav DIFnacka » 19 mar 2010, 20:32

En kanske löjlig fråga men jag undrar hur man lägger upp bilder i forumet? Tänkte lägga upp 2 bilder på flaggor som tillverkats under veckan som nu är klara till slutspelet. Tacksam för svar.
DIFnacka
Juniorerna

Inläggav schröder » 19 mar 2010, 20:37

[quote="DIFnacka"]En kanske löjlig fråga men jag undrar hur man lägger upp bilder i forumet? Tänkte lägga upp 2 bilder på flaggor som tillverkats under veckan som nu är klara till slutspelet. Tacksam för svar.[/qu

Gå in på imageschack.se, välj din bild, välj storlek och ladda upp. sen kopierar du in direct länken ock klistar
in --> [img]DIN%20LÄNK[/img] så där fast utan mellanrum någonstans
Användarvisningsbild
schröder
Rekommenderad forumit

Inläggav Skoghen » 25 mar 2010, 20:32

Missade att hämta ut min biljett till matchen imorgon. Någon som vet hur eller om man kan hämta den imorgon? Väntar på svar från DIF men undrar om någon är i samma sits som mig.
Användarvisningsbild
Skoghen
Reservlaget

Inläggav Kamala » 25 mar 2010, 21:08

Skoghen skrev:Missade att hämta ut min biljett till matchen imorgon. Någon som vet hur eller om man kan hämta den imorgon? Väntar på svar från DIF men undrar om någon är i samma sits som mig.

Den går att hämta ut imorgon i DIFbutiken. Men var där i tid, lär bli rejäla köer.
Användarvisningsbild
Kamala
Rekommenderad forumit

Inläggav Skoghen » 25 mar 2010, 21:16

Okej, tack för svar, är du helt säker? Har de öppet som vanligt? Jag tänkte dra dit vid lunchtid.
Användarvisningsbild
Skoghen
Reservlaget

Inläggav schröder » 25 mar 2010, 21:57

Skoghen skrev:Okej, tack för svar, är du helt säker? Har de öppet som vanligt? Jag tänkte dra dit vid lunchtid.

Det är inga problem om du kommer vid lunch, kommer du senare får du vara beredd att köa nån timma.
Användarvisningsbild
schröder
Rekommenderad forumit

Inläggav Skoghen » 25 mar 2010, 22:08

Nej jag vet, tänkte mest om det var kört då det stod på hemsidan att man skulle hämta dem senast idag. Aja verkar lösa sig då.
Användarvisningsbild
Skoghen
Reservlaget

FöregåendeNästa

Återgå till Humlegården