August_OH skrev:Finns det några Djurgårdare i Sundbyberg? Isåfall vart? Jag bor nedanför tuvanparken.
/August
bor deltid hos flickvännen vid tuletorget precis vid rondellen, annars Råsundavägen på gränsen vid storskogen
August_OH skrev:Finns det några Djurgårdare i Sundbyberg? Isåfall vart? Jag bor nedanför tuvanparken.
/August
swallat skrev:August_OH skrev:Finns det några Djurgårdare i Sundbyberg? Isåfall vart? Jag bor nedanför tuvanparken.
/August
bor deltid hos flickvännen vid tuletorget precis vid rondellen, annars Råsundavägen på gränsen vid storskogen
Tannen skrev:Finns det någon som helst "det här är DIF"-introduktion för nya spelare i DIF med tanke på att man ens tänker tanken att välja svartgula-fotbollsskor? Att Arvidsson och Span går ut och stylear med dessa på sociala medier stör mig extremt mycket.
lurv skrev:Tannen skrev:Finns det någon som helst "det här är DIF"-introduktion för nya spelare i DIF med tanke på att man ens tänker tanken att välja svartgula-fotbollsskor? Att Arvidsson och Span går ut och stylear med dessa på sociala medier stör mig extremt mycket.
Enligt Arvidsson blev det fel när han beställde. Frågan är om han talar sanning eller inte.
gidde10 skrev:Vilka är dom bästa djurgårds forum ?
BIBO skrev:Är det någon som sitter på bra och "direkta" länkar till fakta som stöder supportrars samhällsnytta? Typ i moms osv. Sitter nu och argumenterar med en pajas som vill ha direkt fakta och "ibga påståenden från en partisk"... Suck
slitles skrev:BIBO skrev:Är det någon som sitter på bra och "direkta" länkar till fakta som stöder supportrars samhällsnytta? Typ i moms osv. Sitter nu och argumenterar med en pajas som vill ha direkt fakta och "ibga påståenden från en partisk"... Suck
inte så mycket ren fakta men momsen är 6 procent på entréavgifter till idrottsevenemang.
annars är Normalskattesatsen 25 procent. Den används för alla varor och tjänster som de andra skattesatserna inte gäller.
http://www.skatteverket.se/foretagorganisationer/moms/vadarmoms/2512eller6procentsmoms/6procent.4.58d555751259e4d66168000354.html
vad är det för info du söker?
BIBO skrev:Ngn sammanfattning som man full bara kan rabbla typ 2010 gav derbyn dessa intäkter, en match kostar x kr i poliskostnader men en vanlig pub har x antal föer bråk i snitt osvosv...
Sorry om otydlig - valborg
trollett skrev:Alltså, hur är det nu med höger och vänster? Är höger om man tittar mot planen eller mot läktaren?
gidde10 skrev:Vilka är dom bästa djurgårds forum ?
Peter North skrev:gidde10 skrev:Vilka är dom bästa djurgårds forum ?
11433.net
Alltid högt i tak och gemytlig stämning!
Garborg skrev:Peter North skrev:gidde10 skrev:Vilka är dom bästa djurgårds forum ?
11433.net
Alltid högt i tak och gemytlig stämning!
Hur blir man ens medlem där?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster