Resetråden (tips/frågor)

Allmänt snack som inte hör hemma i någon annan kategori. Tänk på att hålla en hög nivå även här!

Re: Resetråden (tips/frågor)

Inläggav UnicoGrandeAmore » 27 dec 2013, 10:58

Wien över nyår. Vi tänker oss även en dag i Bratislava. Tips på alltifrån dagsaktiviteter till nattklubbar emottages tacksamt.
UnicoGrandeAmore
Rekommenderad forumit

Inläggav UnicoGrandeAmore » 16 jan 2014, 23:16

Fashion Week kombinerat med ost- och vinprovning tillsammans med Escapist, piotor, Krullet, Standard, Songbird, Socrates, Androjj och Albin. Ja men kem igen då!
UnicoGrandeAmore
Rekommenderad forumit

Inläggav The Escapist » 17 jan 2014, 02:41

UnicoGrandeAmore skrev:Fashion Week kombinerat med ost- och vinprovning tillsammans med Escapist, piotor, Krullet, Standard, Songbird, Socrates, Androjj och Albin. Ja men kem igen då!

Och ett par Opera-besök!
Jag har slutat fråga och undra varför, jag får inga svar, man lever tills man dör, lagom dos av glädje, lagom dos av gråt, däremellan leda man aldrig kommer åt.
Användarvisningsbild
The Escapist
Moderator

Inläggav Tannen » 21 nov 2014, 18:23

Är Hertha Berlin någonting att ödsla tid på om man ska till just Berlin?
Användarvisningsbild
Tannen
Rekommenderad forumit

Inläggav Greenburg » 21 nov 2014, 18:46

Tannen skrev:Är Hertha Berlin någonting att ödsla tid på om man ska till just Berlin?

Ett besök på Olympiastadion kan vara trevligt av olika skäl men framförallt för att få ta en pilsner och njuta av de blåa löparbanorna, fantastiskt vackert. Säga vad man vill om Adolf men han hade smak för sånt.
Finns väldigt mycket historia om inte annat du kan svepa in om du är intresserad. Vad det gäller fotboll är jag osäker...
Greenburg
Juniorerna

Inläggav Simon_1891 » 04 dec 2014, 22:52

Tannen skrev:Är Hertha Berlin någonting att ödsla tid på om man ska till just Berlin?

Jag var där för ett år sedan och såg Hertha-Schalke. Definitivt en upplevelse! Har du mer specifika frågor får du gärna skicka ett PM.
Simon_1891
U21

Föregående

Återgå till Humlegården