Resetråden (tips/frågor)

Allmänt snack som inte hör hemma i någon annan kategori. Tänk på att hålla en hög nivå även här!

Resetråden (tips/frågor)

Inläggav Five Years » 06 nov 2010, 15:51

Ska iväg på en tripp till London i januari, men söker biljetter till bra priser till någon av matcherna som spelas i januari.

Helst Tottenham och Hammers men övriga funkar också.

Så min fråga är, hur kan man få tag på biljetter till ett bra pris?
Five Years
U21

Re: Resetråden (tips/frågor)

Inläggav Bjorne » 06 nov 2010, 16:30

Åker själv till London imorgon. Har bokat hotell och matchbiljetter till West ham - west bromwich via steve perryman. Tänkte dra och se Millwall- Norwich ochså och då köper vi på plats.
Men annars kan du gå in och köpa biljetter på boxoffice.se ,dom har biljetter till i stort sett allt i London!
Bjorne
U21

Inläggav UnicoGrandeAmore » 13 dec 2010, 18:25

Ska till Barca över nyår och ska då även passa på att titta när de möter Levante hemma den 2/1-2011. Är bästa sättet att fixa biljetter via deras hemsida eller finns det något annat knep som är bra?
UnicoGrandeAmore
Rekommenderad forumit

Inläggav The Escapist » 13 dec 2010, 19:13

UnicoGrandeAmore skrev:Ska till Barca över nyår och ska då även passa på att titta när de möter Levante hemma den 2/1-2011. Är bästa sättet att fixa biljetter via deras hemsida eller finns det något annat knep som är bra?

Ett annat tips är att gå och titta på Espanyol istället. Mer hjärta och en klubb med riktiga supportrar.
Användarvisningsbild
The Escapist
Moderator

Inläggav Pino » 13 dec 2010, 19:28

Dock går åsikterna isär där.
När jag var i Barcelona så gick det att köpa biljetter ett par timmar innan matchstart i luckorna. Detta var dock 3-4 år sedan.
Pino
Reservlaget

Inläggav UnicoGrandeAmore » 13 dec 2010, 20:24

The Escapist skrev:
UnicoGrandeAmore skrev:Ska till Barca över nyår och ska då även passa på att titta när de möter Levante hemma den 2/1-2011. Är bästa sättet att fixa biljetter via deras hemsida eller finns det något annat knep som är bra?

Ett annat tips är att gå och titta på Espanyol istället. Mer hjärta och en klubb med riktiga supportrar.

Hade jag gärna gjort om de hade spelat på hemmaplan under tiden jag är där.
UnicoGrandeAmore
Rekommenderad forumit

Inläggav DIFarn16 » 19 dec 2010, 23:41

Antar att denna del av forumet passar bäst trots att det inte är sportrelaterat.

Jag och ett par polare som är 17-18 år planerar att åka till Cannes i sommar. Min fråga är om ni har tips eller erfarenhet av att hyra lägenhet där. Eftersom alla inte fyllt arton är det svårt att hitta något. Någon här som vet hur vi kan gå tillväga?

Tack!
DIFarn16
Juniorerna

Inläggav UnicoGrandeAmore » 23 feb 2012, 00:10

Ska kolla Roma-Lazio på plats om 1,5 vecka.

Forza Grande Roma!
UnicoGrandeAmore
Rekommenderad forumit

Inläggav doktorn » 23 feb 2012, 00:17

UnicoGrandeAmore skrev:Ska kolla Roma-Lazio på plats om 1,5 vecka.

Forza Grande Roma!

Klose nyper dit ett hattrick;)
doktorn
Spelarrådet

Inläggav Leijon » 23 feb 2012, 08:54

doktorn skrev:

Forza Grande Roma!

Klose nyper dit ett hattrick;)

Klose mit uns!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Användarvisningsbild
Leijon
Rekommenderad forumit

Inläggav kabom » 23 feb 2012, 14:37

Familjen min åker ner till Marseille under påsken för att fira morsans 50-årsdag. Tänkte se Marseille mot Caen när jag ändå är där, men har dålig koll på Marseille och fransk fotboll i allmänhet, om någon har några erfarenheter/kunskap alls att dela med sig av vore det uppskattat.
kabom
Reservlaget

Inläggav Bias » 07 sep 2012, 21:32

Någon med erfarenhet från att gå på premier league-match som kan svara på hur det funkar med att få sina biljetter, hur lång tid det tar att få dem t ex?

Edit: Om man beställer från klubbens hemsida alltså.
Bias
U21

Inläggav Greenburg » 07 sep 2012, 21:50

Bias skrev:Någon med erfarenhet från att gå på premier league-match som kan svara på hur det funkar med att få sina biljetter, hur lång tid det tar att få dem t ex?

Du får nog räkna med 2-3 veckor om du inte är medlem i någon klubb och får matcherna inlagda i "medlemskorten". Fick hem biljetter idag till Westham-Arsenal och det tog 17dagar för mig att få hem biljetter köpta från Westhams hemsida. Vet inte hur lång tid det tar ifrån andra klubbar dock. Ska över och se Tottenham-Aston Villa samma helg, men den matchen får jag direkt in på Spurs medlemskort.
Greenburg
Juniorerna

Inläggav Bias » 07 sep 2012, 22:25

Greenburg skrev:
Bias skrev:Någon med erfarenhet från att gå på premier league-match som kan svara på hur det funkar med att få sina biljetter, hur lång tid det tar att få dem t ex?

Du får nog räkna med 2-3 veckor om du inte är medlem i någon klubb och får matcherna inlagda i "medlemskorten". Fick hem biljetter idag till Westham-Arsenal och det tog 17dagar för mig att få hem biljetter köpta från Westhams hemsida. Vet inte hur lång tid det tar ifrån andra klubbar dock. Ska över och se Tottenham-Aston Villa samma helg, men den matchen får jag direkt in på Spurs medlemskort.

Aj då, det var illa. Finns det någon svensk sida som det går snabbare att köpa ifrån? Helst en sida där man köper enbart biljett.
Bias
U21

Inläggav Greenburg » 07 sep 2012, 23:17

Bias skrev:
Greenburg skrev:

Aj då, det var illa. Finns det någon svensk sida som det går snabbare att köpa ifrån? Helst en sida där man köper enbart biljett.

Ärligt talat så har jag aldrig använt någon mellanhand så kan inte svara på det. Tryggast och billigast är ju direkt från klubbarnas hemsida. Köper man med mellanhänder så ska du inte bli förvånad om priset är 3x så dyrt.
Greenburg
Juniorerna

Inläggav Pampers » 08 sep 2012, 02:40

Jag har ringt å bokat å sen när man kommer fram så går man å hämtar ut från klubbens "boxoffice", då fick jag lämna över kortnummer över telefone, så den blev betalad direkt.
Pampers
Rekommenderad forumit

Inläggav Zargo » 08 sep 2012, 12:17

Kommer att missa derbyt pga utlandsresa till Spanien, närmare bestämt Torrevieja.
Jag har hört att det ska finnas en del svenska resturanger där så jag undrar om nån har koll på dessa och ifall någon av dom kommer sända matchen.
Annars räcker det bara med att veta vart de ligger så kan jag gå dit och kolla med dem.
All hjälp är mycket uppskattat!
Användarvisningsbild
Zargo
Reservlaget

Inläggav UnicoGrandeAmore » 26 dec 2012, 01:58

Lissabon över nyår med ett gäng polare.

Boende är fixat i Bairro Alto. Klubbscenen tror vi oss ha hyfsad koll på och nyårsplanerna är även dem spikade. Tips på vad man ska göra dagtid tas dock tacksamt emot.

Tack på förhand.
UnicoGrandeAmore
Rekommenderad forumit

Inläggav Tordmule » 03 jan 2013, 13:24

UnicoGrandeAmore skrev:Lissabon över nyår med ett gäng polare.

Boende är fixat i Bairro Alto. Klubbscenen tror vi oss ha hyfsad koll på och nyårsplanerna är även dem spikade. Tips på vad man ska göra dagtid tas dock tacksamt emot.

Tack på förhand.

Reserapport!

Dagtid tycker jag biologiska trädgården är soft.
Tordmule
Moderator

Inläggav luckyluciano » 22 jan 2013, 16:03

Forza Grande Roma!

Hur löste du biljetter? Och hur mycket gick det på
luckyluciano
Pojklaget

Nästa

Återgå till Humlegården