Dagens hata våra rivaler

Allmänt snack som inte hör hemma i någon annan kategori. Tänk på att hålla en hög nivå även här!

Dagens hata våra rivaler

Inläggav OCB » 21 maj 2010, 11:01

Här tänker jag att vi kan hata solna aik, bajen, och andra vidriga gäng. Jag börjar med något som jag haft i huvudet en längre tid:

Fitt-gnaget, äckliga jävla citykamoflerade fulblonderade råttpack! DÖ!
Användarvisningsbild
OCB
Moderator

Re: Dagens hata våra rivaler

Inläggav Raevjaeveln » 21 maj 2010, 12:37

Gnaget har man väl hatat sedan begynnelsens tid? Känns inte som ett "dagens hata"-lag.

Är trådens syfte att man ska skriva vilket lag man hatar för stunden, eller ska man komma på ny lustiga dissar till hatlaget?

Jag foldar...
Raevjaeveln
Rekommenderad forumit

Inläggav OCB » 21 maj 2010, 13:02

Raevjaeveln skrev:Gnaget har man väl hatat sedan begynnelsens tid? Känns inte som ett "dagens hata"-lag.

Är trådens syfte att man ska skriva vilket lag man hatar för stunden, eller ska man komma på ny lustiga dissar till hatlaget?

Jag foldar...

Jag tycker man kan få skriva av sig när andan faller på. Bara för att gnagethatet bubblar konstant betyder det inte att det klarar av att vara igenkorkat. Se bara på vulkanen på Island, ibland måste man släppa ut lite grejer.

On topic: PowerAngels uppdateringar är alltid en intressant resa i det vidriga kosmos som är gnaget (absolut INTE jobbsäker länk).
Användarvisningsbild
OCB
Moderator

Inläggav Fhoob » 19 jul 2010, 20:32

horbajen
Användarvisningsbild
Fhoob
U21

Inläggav OCB » 19 jul 2010, 21:15

Fhoob skrev:horbajen

Bra surr! Visste att tråden skulle fylla ett syfte.
Användarvisningsbild
OCB
Moderator

Inläggav Navy » 19 jul 2010, 22:50

Aik är endast ETT poäng efter Djurgårdens IF nu... HATA aik!
Navy
Juniorerna

Inläggav Tha_Blue_saint » 20 jul 2010, 21:11

Fittbajen ni ska veta er plats HORUNGAR!
Användarvisningsbild
Tha_Blue_saint
Rekommenderad forumit

Inläggav Klackkurden » 24 jul 2010, 17:44

kära snälla gulliga Malmö, håll i nu förfan!
Klackkurden
Reservlaget

Inläggav BIBO » 28 jul 2010, 21:25

RBK! TACK! den satt riktigt javla skont!
Användarvisningsbild
BIBO
Moderator

Inläggav Tordmule » 03 aug 2010, 00:35

Mycket bra hybrisporr på gnagarforum nu.
Tordmule
Moderator

Inläggav martin88 » 04 aug 2010, 21:51

Användarvisningsbild
martin88
Assisterande kapten

Inläggav easter90 » 04 aug 2010, 22:10

Just nu 2-0 till Rosenborg! HÄRLIGT! Inge mer gnäggarhybris.

EDIT: 3-0 nu! Förnedring på bästa sändningstid.

Lite rolig kommentar från AB:
"22:29 88. Finns inte många positiva kommentarer just nu.

onsdag 4 augusti, 2010 22:29
22:29[Kommentar från AIK AIK: ]
Ni moderatorer (Patrik Sjögren), varför tar ni fram negativa kommentarer om det enda svenska laget ute i Europa? "
easter90
A-laget

Inläggav Tha_Blue_saint » 09 aug 2010, 19:23

Bra där Peking krossa byvraken! 1-0 på straff.
Användarvisningsbild
Tha_Blue_saint
Rekommenderad forumit

Inläggav Fhoob » 10 aug 2010, 23:18

hor-bp
Användarvisningsbild
Fhoob
U21

Inläggav Ikaros » 11 aug 2010, 05:09

Bögkukgnaget. Så jävla skönt att få köra över er i båda hockey och fotboll era jävla fittor.
Ikaros
Reservlaget

Inläggav fina flikkan » 11 aug 2010, 16:45

Varje gång jag kollar på WM-DFG fighten hatar jag Glenn ännu lite mer! Jävla fittor!
Användarvisningsbild
fina flikkan
U21

Inläggav Leijon » 11 aug 2010, 21:23

Imorn ska fan incesthålan plastköping åka på stryk! Hoppas alla kommer och stöttar DIF!
Användarvisningsbild
Leijon
Rekommenderad forumit

Inläggav BlueInn » 12 aug 2010, 13:41

Nu har det börjat gå upp för gnagarna att de måste göra något åt sin arenasituation. Självklart resoneras det med sedvanlig hybris:

"I Champions League så är vi registrerade som "AIK Solna" vilket jag ser som dumt. Varför ska vi göra reklam för Solna om dom inte ens vill ha oss. Då är det väl bättre att använda vårat riktiga namn som är Allmänna Idrottsklubben Stockholm. AIK är alldeles för snälla mot Solna kommun. Och som jag nämnde tidigare, Solna är ingenting utan AIK. Vi, AIK, är nordens största klubb. Det ska vara en ära och man ska vara tacksam för att ha oss "belägrade" i sin stadsdel. Är man inte det så är man heller inte värd det. Vill Solna inte ha oss så tycker jag att dom ska visa det. Dem har visat att dom inte vill ha kvar vår hockeysektion, vilket är väldigt korkat av dom nu när vi är tillbaka i Sveriges högsta serie. AIK kommer vara störst i Sverige även där inom en snar framtid. vi har anhängare över hela Sverige och i stora delar av världen till skillnad från andra klubbar i Norden. Vi är störst, och Solna skjuter sig själva i foten om dom inte vill ha oss längre. Då ser jag hellre att vi har en arena någonstans centralt där vi är välkomna."
Användarvisningsbild
BlueInn
Bänken

Re:

Inläggav arvika_djurgårdare » 12 aug 2010, 13:43

BlueInn skrev:Nu har det börjat gå upp för gnagarna att de måste göra något åt sin arenasituation. Självklart resoneras det med sedvanlig hybris:

"I Champions League så är vi registrerade som "AIK Solna" vilket jag ser som dumt. Varför ska vi göra reklam för Solna om dom inte ens vill ha oss. Då är det väl bättre att använda vårat riktiga namn som är Allmänna Idrottsklubben Stockholm. AIK är alldeles för snälla mot Solna kommun. Och som jag nämnde tidigare, Solna är ingenting utan AIK. Vi, AIK, är nordens största klubb. Det ska vara en ära och man ska vara tacksam för att ha oss "belägrade" i sin stadsdel. Är man inte det så är man heller inte värd det. Vill Solna inte ha oss så tycker jag att dom ska visa det. Dem har visat att dom inte vill ha kvar vår hockeysektion, vilket är väldigt korkat av dom nu när vi är tillbaka i Sveriges högsta serie. AIK kommer vara störst i Sverige även där inom en snar framtid. vi har anhängare över hela Sverige och i stora delar av världen till skillnad från andra klubbar i Norden. Vi är störst, och Solna skjuter sig själva i foten om dom inte vill ha oss längre. Då ser jag hellre att vi har en arena någonstans centralt där vi är välkomna."

Hybris hybris hybris hybris.
Användarvisningsbild
arvika_djurgårdare
A-laget

Re:

Inläggav OCB » 12 aug 2010, 14:46

BlueInn skrev:Nu har det börjat gå upp för gnagarna att de måste göra något åt sin arenasituation. Självklart resoneras det med sedvanlig hybris:

Det där inlägget och gnaget i allmänhet sammanfattas rätt bra här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning
Användarvisningsbild
OCB
Moderator

Nästa

Återgå till Humlegården