Torrents Requests

Allmänt snack som inte hör hemma i någon annan kategori. Tänk på att hålla en hög nivå även här!

Re: Torrents Requests

Inläggav FrälsaRehn » 05 apr 2011, 15:05

Ligger gårdagens derbymatch uppe någonstans?
Stockholms Pärlor
Användarvisningsbild
FrälsaRehn
Reservlaget

Inläggav C.I.C.M » 15 apr 2011, 16:25

Sysslar för närvarande med ett projektarbete i skolan på temat svensk fotboll. Tänkte försöka förmedla och få med åsikter från människor som verkar inom olika delar av svensk fotboll - supportrar, SvFF:s, klubbledningar, spelare och även domare. Har bland annat fått en telefonintervju med en svensk elitdomare som kommer att äga rum efter påsk och då min enda relation med domare överhuvudtaget är några års skrikande på avstånd utan respons stående på sektion N så försöker jag fördjupa mig i ämnet inför intervjun. Söker således efter den svenska dokumentären av Martin Hansson (Rättsskiparen) som sändes på SVT under sommaren 2010. Mina sökningar har hittills inte resulterat i någonting - endast SVT Play har den, men där ligger den inte kvar på grund av att det var för länge sedan den visades. Om någon har en torrent till en icke stängd sida - sidor där det visserligen krävs registrering, men där vem som helst kan registrera sig fungerar också - så tar jag tacksamt emot den.

Tacksam för snabbt svar!
C.I.C.M
Pojklaget

Inläggav zonix » 16 apr 2011, 16:57

Söker Kalmar - DIF och DIF-mff om de finns på någon sida, har ej lyckats lokalisera dem.

Tacksam för svar!
zonix
Juniorerna

Inläggav lajjnus » 23 jun 2011, 21:27

Skulle uppskattas enormt om dagens match mot Örebro (23/6) läggs upp någonstans!
Användarvisningsbild
lajjnus
Reservlaget

Inläggav martin88 » 26 jun 2011, 23:18

lajjnus skrev:Skulle uppskattas enormt om dagens match mot Örebro (23/6) läggs upp någonstans!

Håller med till hundra. Om Öerebroe någon kan länka till en/lägga upp en torrent skulle jag bli mycket tacksam.
Sjunga högt och dricka bärs, ta guldet ingen pärs.
Användarvisningsbild
martin88
Assisterande kapten

Inläggav alx » 28 jun 2011, 02:53

http://www.swecheck.net/release/Allsven ... iD-PRiNCE/

Örebro finns ute, flera andra matcher också. SweTV.org brukar läcka en del, kolla om dom har nån av matcherna om ni inte kan få tag på på annat sätt.
alx
Reservlaget

Inläggav martin88 » 28 jun 2011, 22:30

alx skrev:http://www.swecheck.net/release/Allsvenskan.2011.Orebro.vs.Djurgarden.SWEDiSH.PDTV.XviD-PRiNCE/

Örebro finns ute, flera andra matcher också. SweTV.org brukar läcka en del, kolla om dom har nån av matcherna om ni inte kan få tag på på annat sätt.

Jag kan vara helt jävla dum i huvudet, halvt blind eller en galet oskön kombo, men borde det inte finnas en stor blänkande knapp där det står "Ladda ner torrent" eller liknande. Jag kan inte hitta någon.

SweTV kommer jag inte in på efter som jag inte har något konto. Registreringen är stängd och för att få registrera sig måste man få en invite.
Användarvisningsbild
martin88
Assisterande kapten

Inläggav Raevjaeveln » 29 jun 2011, 06:51

martin88 skrev:
alx skrev:http://www.swecheck.net/release/Allsvenskan.2011.Orebro.vs.Djurgarden.SWEDiSH.PDTV.XviD-PRiNCE/

Jag kan vara helt jävla dum i huvudet, halvt blind eller en galet oskön kombo, men borde det inte finnas en stor blänkande knapp där det står "Ladda ner torrent" eller liknande. Jag kan inte hitta någon.

SweTV kommer jag inte in på efter som jag inte har något konto. Registreringen är stängd och för att få registrera sig måste man få en invite.

Swecheck, Swenews m.fl. är endast sidor med info om vilka releaser som släppts och innehåller inga torrents. Du får helt enkelt söka efter releasen på torrentsidor. I detta fall söker du efter "Allsvenskan.2011.Orebro.vs.Djurgarden.SWEDiSH.PDTV.XviD-PRiNCE" på t.ex. TPB.

Kände mig själv lika trög innan jag hajade det där haha.
Raevjaeveln
Rekommenderad forumit

Inläggav martin88 » 29 jun 2011, 12:38

Raevjaeveln skrev:
martin88 skrev:

Swecheck, Swenews m.fl. är endast sidor med info om vilka releaser som släppts och innehåller inga torrents. Du får helt enkelt söka efter releasen på torrentsidor. I detta fall söker du efter "Allsvenskan.2011.Orebro.vs.Djurgarden.SWEDiSH.PDTV.XviD-PRiNCE" på t.ex. TPB.

Kände mig själv lika trög innan jag hajade det där haha.

Hmrpf, och ändå kunde man ladda ned .nfo, se ett gäng bilder från filmen och se fillistan. Samtidigt länkas det inte till sidor där den finns. Oavsett, kan någon vänlig själ lägga upp den på tpb, skicka torrenten på något sätt eller länka till en öppen sajt där den finns?
Användarvisningsbild
martin88
Assisterande kapten

Inläggav alx » 29 jun 2011, 13:22

Som sagt så är swecheck en sida där info om scenereleaser läggs upp. Kan försöka ladda upp örebromatchen tpb om ett tag!

edit: Vet inte när jag kommer hem och kan ladda upp på tpb, men jag sitter på bbb.ancient.se på DC och delar lite matcher från våren.
alx
Reservlaget

Inläggav xdahag » 29 jun 2011, 14:42

alx skrev:Som sagt så är swecheck en sida där info om scenereleaser läggs upp. Kan försöka ladda upp örebromatchen tpb om ett tag!

edit: Vet inte när jag kommer hem och kan ladda upp på tpb, men jag sitter på bbb.ancient.se på DC och delar lite matcher från våren.

Skulle uppskattas enormt om du kunde göra det!
xdahag
Rekommenderad forumit

Inläggav kontra » 30 jun 2011, 23:44

Någon som sitter på torrent från derbyt mot AJK 4/4? Det skulle uppskattas enormt!
Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back
Användarvisningsbild
kontra
U21

Inläggav BIBO » 04 jul 2011, 14:09

Någon som sitter på guldplattan?
Sorgen och glädjen, de vandrar tillsamman,
medgång och motgång här ständigt följs åt.
Användarvisningsbild
BIBO
Moderator

Inläggav Dan-Dan » 04 jul 2011, 15:41

BIBO skrev:Någon som sitter på guldplattan?

Finns på spotify.
Bäst i stan sedan 1891.
Dan-Dan
Moderator

Inläggav BIBO » 05 jul 2011, 12:52

Jorå men skulle vilja ha på itunes med...
Sorgen och glädjen, de vandrar tillsamman,
medgång och motgång här ständigt följs åt.
Användarvisningsbild
BIBO
Moderator

Inläggav DanielDIF1891 » 22 aug 2011, 16:00

Ingen som kan lägga upp torrenter från någon av årets matcher?
DanielDIF1891
Reservlaget

Inläggav yOAKIM » 30 aug 2011, 19:18

BIBO skrev:Någon som sitter på guldplattan?

Ja, skicka PM om du är intresserad.
!
Användarvisningsbild
yOAKIM
U21

Inläggav flash » 22 sep 2011, 08:01

Söker torrent till hockeyderbyt i tisdags.
flash
Juniorerna

Inläggav Wikman » 22 sep 2011, 11:07

flash skrev:Söker torrent till hockeyderbyt i tisdags.

Finns på Swttv. Be dom om ett konto, brukar vara snälla.
Wikman
Reservlaget

Inläggav Tannen » 24 nov 2011, 20:28

Någon som sitter på guld-DVD:n från 2005, och kan tänka sig att lägga upp den?
Användarvisningsbild
Tannen
Rekommenderad forumit

FöregåendeNästa

Återgå till Humlegården