Klädtråden

Allmänt snack som inte hör hemma i någon annan kategori. Tänk på att hålla en hög nivå även här!

Re: Klädtråden

Inläggav Ikaros » 12 mar 2012, 02:50

Jag har en SI storklek S men passar till M också, nästan aldrig använd. nypris 2400 säljer den för 1000 kr då jag behöver cash för att köpa klackkortet. PM vid intresse bilder finns.
Ikaros
Reservlaget

Inläggav DIFMoxy » 14 mar 2012, 01:18

flash skrev:Någon som vet var man kan hitta dessa i butik i sthlm då jag vill prova storlek?
http://www.sneakersnstuff.com/en/produc ... arathon-88

Riktigt snygga! Kolla med affären, Six feet down eller footlocker om de kan beställa hem några till dig.

Själv ska jag till Liverpool i helgen & ska göra allt för att få tag på denna nya Adidas Windbreaker. Stilren för läktarna och färgerna är inte alls dumma.
Bild
Det är ett alldeles säreget hoppade Djurgårds hav/.. det är bra blandning i den betongen
Användarvisningsbild
DIFMoxy
U21

Inläggav Rastaman » 14 mar 2012, 20:17

Säljer en Gantkeps då jag inte använder den längre.
Pris:200.

Bild
Rastaman
Pojklaget

Inläggav rullan går » 14 mar 2012, 20:40

DIFMoxy skrev:
flash skrev:Någon som vet var man kan hitta dessa i butik i sthlm då jag vill prova storlek?
http://www.sneakersnstuff.com/en/produc ... arathon-88

Riktigt snygga! Kolla med affären, Six feet down eller footlocker om de kan beställa hem några till dig.

Själv ska jag till Liverpool i helgen & ska göra allt för att få tag på denna nya Adidas Windbreaker. Stilren för läktarna och färgerna är inte alls dumma.
Bild

FET!
magnus uggla och helrör
rullan går
Rekommenderad forumit

Inläggav london » 28 mar 2012, 16:44

Någon som vet hur lång tid det tar att få hem ett paket från England?
You're entering a world of pain.
Användarvisningsbild
london
Rekommenderad forumit

Inläggav DIFHeNcE » 28 mar 2012, 16:51

london skrev:Någon som vet hur lång tid det tar att få hem ett paket från England?

Beställde lite kläder i söndags och fick det idag. Förut kunde det ta en vecka så när det gäller Royal Mail kan de vara lite varierande när det handlar om leveranstiden.
Total destruction is the only solution.
DIFHeNcE
Rekommenderad forumit

Inläggav Zokcer » 29 mar 2012, 14:37

med royal mail kan det gå riktigt fort. och dom är bra som fan, aldrig strul. tog 3 dagar på min senaste beställning.
Zokcer
Juniorerna

Inläggav djdave » 29 mar 2012, 15:20

Det beror ju även såklart på från vilken butik du beställer också. När jag har beställt från Trainerstation och 80scasualclothing har det aldrig tagit mer än tre dagar att få hem prylarna.
Sharbel Touma är en Martin Hansson och vice versa.
Användarvisningsbild
djdave
Bänken

Inläggav Lurifix » 30 mar 2012, 16:10

Har en Ben Sherman-jacka till salu. Köpt i Manchester för 120 pund och är helt oanvänd (fel storlek, riktig miss), säljer nu denna för endast 800kr. Storleken är Large och bilder skickas via pm om någon är intresserad.
Inatt är hela staden vår...
Lurifix
Rekommenderad forumit

Inläggav alx » 31 mar 2012, 07:48

Bild

Förbannat snygg. Går den inte att få tag på i Stockholm?
alx
Reservlaget

Inläggav Cheewbacca » 12 apr 2012, 18:09

Hej,

Jag tycker att overallsjackan(den blåa) som a-laget har i samband med matcherna är snygga, och skulle definitivt köpa en, om det är möjligt.
Är det någon som vet mera om detta?

/Cheewbacca
Cheewbacca
Pojklaget

Inläggav Holm » 12 apr 2012, 18:30

Cheewbacca skrev:Hej,

Jag tycker att overallsjackan(den blåa) som a-laget har i samband med matcherna är snygga, och skulle definitivt köpa en, om det är möjligt.
Är det någon som vet mera om detta?

/Cheewbacca

Jag har för mig att Wille sa det igår i DIFtv, att den tröjan skulle komma ut till försäljning i dagarna.
Holm
Juniorerna

Inläggav Lurifix » 06 maj 2012, 16:18

Lurifix skrev:Har en Ben Sherman-jacka till salu. Köpt i Manchester för 120 pund och är helt oanvänd (fel storlek, riktig miss), säljer nu denna för endast 800kr. Storleken är Large och bilder skickas via pm om någon är intresserad.

SÄNKER PRISET TILL 700!
Inatt är hela staden vår...
Lurifix
Rekommenderad forumit

Inläggav Zajtarn » 20 jul 2012, 17:41

Någon som har förslag på någon snygg t-shirt som jag kan använda nu framöver, helst till Peking borta? Vet inte vilken jag ska köpa då det finns 100 st, så help me!
Kom gärna in i mIRC kanalen: #DIF på Quakenet.
Zajtarn
Bänken

Inläggav hejsan » 20 jul 2012, 17:55

Zajtarn skrev:Någon som har förslag på någon snygg t-shirt som jag kan använda nu framöver, helst till Peking borta? Vet inte vilken jag ska köpa då det finns 100 st, så help me!

Hej bönder! Vi é DIF!
hejsan
U21

Inläggav Zajtarn » 20 jul 2012, 21:38

hejsan skrev:
Zajtarn skrev:Någon som har förslag på någon snygg t-shirt som jag kan använda nu framöver, helst till Peking borta? Vet inte vilken jag ska köpa då det finns 100 st, så help me!

Hej bönder! Vi é DIF!

Vart kan jag köpa den nu innan Peking matchen?
Zajtarn
Bänken

Inläggav hejsan » 20 jul 2012, 21:53

Zajtarn skrev:
hejsan skrev:

Hej bönder! Vi é DIF!

Aa sorry grabben trodde den var till försäljning på DIFshopen. Vet inte var man kan köpa den annars,kommer inte ens ihåg var jag fick den ifrån.
hejsan
U21

Inläggav Zajtarn » 20 jul 2012, 22:54

hejsan skrev:
Zajtarn skrev:
hejsan skrev:

Hej bönder! Vi é DIF!

Aa sorry grabben trodde den var till försäljning på DIFshopen. Vet inte var man kan köpa den annars,kommer inte ens ihåg var jag fick den ifrån.

Kan du ge några förslag på en snygg tröja som finns i DIFshopen? För kan inte bestämma mig. Helst någon som funkar att ha på både hemma och bortamatcher! :)
Zajtarn
Bänken

Inläggav hejsan » 21 jul 2012, 11:35

Zajtarn skrev:
hejsan skrev:
Zajtarn skrev:
hejsan skrev:

Hej bönder! Vi é DIF!

Kan du ge några förslag på en snygg tröja som finns i DIFshopen? För kan inte bestämma mig. Helst någon som funkar att ha på både hemma och bortamatcher! :)

"Ge oss bananer" är en klassiker. Vet inte riktigt annars vad jag skulle rekommendera men kör på något som du tycker är snyggt så blir det säkert bra!
hejsan
U21

Inläggav DIFarn16 » 29 jul 2012, 14:00

Någon som vet om denna t-shirt finns att köpa, antar att någon driftig person tryckt upp den. Skulle gärna köpa ett gäng!
http://resebloggenjk.files.wordpress.co ... 154114.jpg
DIFarn16
Juniorerna

FöregåendeNästa

Återgå till Humlegården