Klädtråden

Allmänt snack som inte hör hemma i någon annan kategori. Tänk på att hålla en hög nivå även här!

Re: Klädtråden

Inläggav Tannen » 18 mar 2011, 13:43

Riktigt fräscha enligt mitt tycke, finns i DIF Fotbolls Webshop.

Bild
Användarvisningsbild
Tannen
Rekommenderad forumit

Inläggav Tordmule » 18 mar 2011, 13:50

yOAKIM skrev:Är det olagligt att köpa dessa?

http://modculture.typepad.com/.a/6a00d8 ... 970c-800wi

Borde väl vara ok med tanke på att stan smith är grön/vit :)

Titta dig omkring i klacken efter grönvita eller svartgula plagg och dra dina egna slutsatser.
Tordmule
Moderator

Inläggav DIFHeNcE » 18 mar 2011, 16:17

Tannen skrev:Riktigt fräscha enligt mitt tycke, finns i DIF Fotbolls Webshop.

http://www.difshop.se/static/images/pro ... 11_new.jpg

Dem jag syftar på, ska testa båda modellerna inom en snar framtid och dra en slutsats.
Total destruction is the only solution.
DIFHeNcE
Rekommenderad forumit

Inläggav lajjnus » 19 mar 2011, 00:43

DIFHeNcE skrev:

Http://www.difshop.se/static/images/pro ... 11_new.jpg

Dem jag syftar på, ska testa båda modellerna inom en snar framtid och dra en slutsats.

Funderar på att kirra dom, riktigt shysta! Någon som vet om dom säljs i butik någonstans? Är lite skeptisk till att köpa skor utan att prova dem (även om det går att skicka tillbaka). Rätt dyra i DIF-shopen också, går att hitta dom cirkus 250 kronor billigare på andra sidor.
Användarvisningsbild
lajjnus
Reservlaget

Inläggav UnicoGrandeAmore » 19 mar 2011, 02:02

lajjnus skrev:
DIFHeNcE skrev:

Funderar på att kirra dom, riktigt shysta! Någon som vet om dom säljs i butik någonstans? Är lite skeptisk till att köpa skor utan att prova dem (även om det går att skicka tillbaka). Rätt dyra i DIF-shopen också, går att hitta dom cirkus 250 kronor billigare på andra sidor.

Adidas i Brunogallerian och Adidas Concept Store vid Hötorget har. Finns även på NK vet jag.
UnicoGrandeAmore
Rekommenderad forumit

Inläggav Raevjaeveln » 19 mar 2011, 03:38

UnicoGrandeAmore skrev:
lajjnus skrev:
DIFHeNcE skrev:

Adidas i Brunogallerian och Adidas Concept Store vid Hötorget har. Finns även på NK vet jag.

Finns även på nyöppnade Intersport på Drottninggatan. De öppnade igår så de lär nog finnas kvar.
Raevjaeveln
Rekommenderad forumit

Inläggav lajjnus » 21 mar 2011, 20:08

Raevjaeveln skrev:Finns även på nyöppnade Intersport på Drottninggatan. De öppnade igår så de lär nog finnas kvar.

Köpte ett par sådana skor idag. Dom är väldigt små i storlekarna av mina erfarenheter att döma. Har dock inte haft Adidas-skor på ett bra tag. Brukar köra typ 42.5-43, men 43orna som jag provade var alldeles för små. Ha det i åtanke om ni ska köpa skorna (speciellt online).
Användarvisningsbild
lajjnus
Reservlaget

Inläggav Nisse » 03 apr 2011, 20:58

Ang. den här videon "Nu grönskar det".

Det är en av killarna som har en Burberry halsduk, men frågan är om någon här vet vad det är för en jacka han har och var den finns att köpa?
Även hans skor är intressanta, tror det är ett par vita Adidas, men osäker.

Tagga för imorrn!
Nisse
Pojklaget

Inläggav FrälsaRehn » 03 apr 2011, 21:31

Några tips på vart man kan hitta dessa Converse dojjer till ett bra pris i Stockholm?

Bild
Stockholms Pärlor
Användarvisningsbild
FrälsaRehn
Reservlaget

Inläggav Luro » 03 apr 2011, 21:44

FrälsaRehn skrev:Några tips på vart man kan hitta dessa Converse dojjer till ett bra pris i Stockholm?

Bild

Frågan är väl vart man INTE kan hitta dom. Åhlens, NK, Sneakers n Stuff och typ samtliga vettiga skobutiker.
Användarvisningsbild
Luro
Rekommenderad forumit

Inläggav yOAKIM » 05 apr 2011, 12:07

Nisse skrev:Ang. den här videon "Nu grönskar det".

Det är en av killarna som har en Burberry halsduk, men frågan är om någon här vet vad det är för en jacka han har och var den finns att köpa?
Även hans skor är intressanta, tror det är ett par vita Adidas, men osäker.

Tagga för imorrn!

Angående skorna så verkar jag se de tre plupparna längst bak på skon, även att stripsen är silvriga.
Skulle tippa på ett par Adidas LA Trainers

Bild
!
Användarvisningsbild
yOAKIM
U21

Inläggav Gussman » 09 apr 2011, 18:48

Vart hittar med denna keps?

http://data.fuskbugg.se/skalman02/6a010 ... -800wi.jpg

Är det en traditionell "blatte" keps som är böjd möjligen?
Söker endast onlineshop.
Gussman
Reservlaget

Inläggav Raevjaeveln » 09 apr 2011, 19:08

Gussman skrev:Vart hittar med denna keps?

Söker endast onlineshop.

Top Streetwear, Footlocker, Caliroots m.m. Just kepsen på bilden såg ut som att den blivit böjd, men är hyfsat säker på att Top Streetwear har böjda NY-kepsar.
Raevjaeveln
Rekommenderad forumit

Inläggav Gussman » 09 apr 2011, 19:21

Raevjaeveln skrev:

Söker endast onlineshop.

Top Streetwear, Footlocker, Caliroots m.m. Just kepsen på bilden såg ut som att den blivit böjd, men är hyfsat säker på att Top Streetwear har böjda NY-kepsar.

Är det en liknande denna fast annan färg sedan är den bara böjd? http://se.zoovillage.com/productdetail. ... 03&pos=111
Gussman
Reservlaget

Inläggav Raevjaeveln » 09 apr 2011, 20:15

Gussman skrev:
Raevjaeveln skrev:

Söker endast onlineshop.

Är det en liknande denna fast annan färg sedan är den bara böjd? http://se.zoovillage.com/productdetail. ... 03&pos=111

Yes, dock är nog skärmen lite mindre bred. En polare har en mörkblå böjd NY-keps köpt på TSW och den ser iaf ut så.
Raevjaeveln
Rekommenderad forumit

Inläggav Etzio » 10 apr 2011, 11:10

Har tänkt öppna en ebutik som säljer tröjor med Djurgårdstema. Billigt och snygg design är ledord, har inte tänkt tjäna pengar på hemsidan utan vill ha något att göra samt erfarenheten. Finns det något intresse av detta? Eftersom ett köp på min hemsida inte stödjer DIF kanske ni hellre väljer ett dyrare alternativ?
Etzio
Pojklaget

Inläggav BlueInn » 10 apr 2011, 12:34

Etzio skrev:Har tänkt öppna en ebutik som säljer tröjor med Djurgårdstema. Billigt och snygg design är ledord, har inte tänkt tjäna pengar på hemsidan utan vill ha något att göra samt erfarenheten. Finns det något intresse av detta? Eftersom ett köp på min hemsida inte stödjer DIF kanske ni hellre väljer ett dyrare alternativ?

Alltid intressant med fler Djurgårdssouvenirer! Är det snygga grejer till vettiga priser så finns garanterat efterfrågan.
Användarvisningsbild
BlueInn
Bänken

Inläggav Etzio » 12 apr 2011, 11:42

BlueInn skrev:
Etzio skrev:Har tänkt öppna en ebutik som säljer tröjor med Djurgårdstema. Billigt och snygg design är ledord, har inte tänkt tjäna pengar på hemsidan utan vill ha något att göra samt erfarenheten. Finns det något intresse av detta? Eftersom ett köp på min hemsida inte stödjer DIF kanske ni hellre väljer ett dyrare alternativ?

Alltid intressant med fler Djurgårdssouvenirer! Är det snygga grejer till vettiga priser så finns garanterat efterfrågan.

Det enda jag är osäker på är just det, att man vill stödja. Tycker det är trist att de ska ta överpriser som på difshop.se där snitt t-shirten landar på över 250kr. Finns t-shirts för 150 på JKs shop men det är ett ganska smalt utbud. Jag har ingen önskan att gå emot JK eller DIF så jag ser gärna att ni skriver eller PMar vad ni tycker.
Etzio
Pojklaget

Inläggav Underdog » 12 apr 2011, 13:14

Etzio skrev:
BlueInn skrev:

Det enda jag är osäker på är just det, att man vill stödja. Tycker det är trist att de ska ta överpriser som på difshop.se där snitt t-shirten landar på över 250kr. Finns t-shirts för 150 på JKs shop men det är ett ganska smalt utbud. Jag har ingen önskan att gå emot JK eller DIF så jag ser gärna att ni skriver eller PMar vad ni tycker.

Har du någonting som är klart redan som du kan visa som smakprov? Låter riktigt soft hur som haver.
Blåljus och siren har blivit ett blågult problem
Användarvisningsbild
Underdog
Rekommenderad forumit

Inläggav Etzio » 12 apr 2011, 14:06

Har några skisser som är för fula för att visa upp. Finns det något intresse av en ebutik så kommer jag behöva photoshoppa några exempel och gör jag det så kan jag lägga upp dom här. Väntar dock med det tills jag vet om min ide är något som inte kommer ses som ett svek mot DIF eller JK.
Etzio
Pojklaget

FöregåendeNästa

Återgå till Humlegården