Tips på jävelskap

Allmänt snack som inte hör hemma i någon annan kategori. Tänk på att hålla en hög nivå även här!

Tips på jävelskap

Inläggav Caeruleus_Sancti » 08 jul 2013, 21:48

Har hyrt ett radhus en vecka i Visby, kom hit idag med familjen och upptäcker diverse smutsiga gnagarprylar. Vad är oddset på det? gyllene tillfälle dock.

Någon som har tips på lite jävelkap? Dock inget som leder till polisanmälan.. :)

Klibba uppsatt utanför huset och har låtit ungarna rita lite fina motiv i gult, rött och blått som ska upp på kylskåpet jämte deras ungars mediokra teckningar.

Fler tips?
(NY ADRESS) Djurgårdsbonde? Res med jksyd.com!
Brandman och sjv.intruktör, och djurgårn tills jag dör.
DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
Användarvisningsbild
Caeruleus_Sancti
Juniorerna

Re: Tips på jävelskap

Inläggav BIBO » 08 jul 2013, 22:25

Ojojoj, vilket drömläge du har! Ska se om jag kommer på något mer senare men jag har alltid gillat att jävlas långsiktigt med folk... Därför skulle jag klibba/rita/tagga etc. På ställen som man sällan ser men som man måste använda ibland, säg t.ex. Längst in i garderoben, under en matta, på vinterdäcken mm.. Detta gör att DIF poppar upp lite här och var med jämna mellanrum under några år framöver! Mohaha

(Från mobilen så ledsen för eventuella stavfel)
Sorgen och glädjen, de vandrar tillsamman,
medgång och motgång här ständigt följs åt.
Användarvisningsbild
BIBO
Moderator

Inläggav stadion » 08 jul 2013, 23:03

1. Bajsa på köksstolarna.
2. Innan du drar lämnar du en skokartong med en hemmagjord bomb i och med texten "BOMB" på i hallen.

EDIT: FEL FORUM.
stadion
Reservlaget

Inläggav M14 » 09 jul 2013, 13:43

stadion skrev:1. Bajsa på köksstolarna.
2. Innan du drar lämnar du en skokartong med en hemmagjord bomb i och med texten "BOMB" på i hallen.

EDIT: FEL FORUM.

Förkyld + matlådan precis under munnen för att ej spilla + plötsligt skratt = ja, vad tror du? Tack!
M14
Rekommenderad forumit

Återgå till Humlegården