Storken skrev:Fler måste regga sig. Kom igen nu!
http://s5.ultrasonline.com
piotor skrev:
Jag reggade mig bara för att försöka förstå vad all uppståndelse handlade om, hajjade inte ens hur man lirade.
Eken skrev:piotor skrev:
Jag reggade mig bara för att försöka förstå vad all uppståndelse handlade om, hajjade inte ens hur man lirade.
Jag själv spelar bara för att fördriva tid, och såklart för att skratta åt gnaget som tar det för seriöst. Som lägger pengar på detta...
Edit: Kan även tillägga att server 5 förbättras hela tiden. Server 1 t.e.x är riktigt bra gjord osv, medans 5an är mer amatör-mässigt. Men admins jobbar hårt med att få in alla saker på 5an också, har fått info om att mer kommer snart.
The Escapist skrev:Eken skrev:piotor skrev:
Jag själv spelar bara för att fördriva tid, och såklart för att skratta åt gnaget som tar det för seriöst. Som lägger pengar på detta...
Edit: Kan även tillägga att server 5 förbättras hela tiden. Server 1 t.e.x är riktigt bra gjord osv, medans 5an är mer amatör-mässigt. Men admins jobbar hårt med att få in alla saker på 5an också, har fått info om att mer kommer snart.
Du har inte funderat på att fördriva tiden med att måla en flagga eller kanske skriva artiklar om DIF eller något som gynnar DIF?
Eken skrev:Rätt uppenbart att ni har problem med att inse vad som är spel och verkligt. Sen kan man väl också va dryg och säga såhär, bättre att vi tar ut det på nätet via ett spel än t.ex i verkliga livet som vissa andra här på forumet utan att peka finger?
Det är bara ett spel, och att det handlar om att slåss osv är kanske inte bästa. Men det är jävla sosse tjafs, snart börjar ni väl tjafsa om att våldsspel gör en till kriminel (alá CoD / GTA gör en till en mördare).
Grejjen med att vi spelar är inte att vi är våldskåta, finns grupperingar för detta om man vill ge gnagare en smäll på käften te.x. Det är ett spel, och vi spelar när vi har tid över eller liknande. Nu börjar vi verkligen likna gnaget när vi börjar tjafsa inom egna led för ett jävla spel, ni klagade på att vi spammade tråden så vi fixade en chatt så istället börjar ni klaga på spelet i sig. Börjar nästan tro att ni smyg-bajare som måste ha något att klaga på jämt.
Vi spelar för det mesta för att sätta käppar i hjulet för gnaget, som tar detta sten seriöst. Det klagas i deras forum för att dom står sida med sida med DIF under landskamperna. Det visar ju bara hur pinsamma gnaget är.
Finns flertal spel runt om som man kan representera både klubb och land. Ser ingen klaga över t.ex Tribalwars har landslag, eller andra spel som man ställer upp för landslag osv.. Låt oss spela, vi skadar ingen eller inget. Jag har fixat chatt åt oss så vi inte spammar tråden (men ni spammar ju tråden nu istället).
Vi är inte aik, var det väl?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst